Problemi sa ulaznicama za koncert Merlina u Areni: “Prošla uplata, ulaznica nema”
Pjevač Dino Merlin (60) rekordno je rasprodao tri koncerta u Areni Zagreb u svega nekoliko sati. Ipak, mnogi su karte platili, a nisu ih dobili, piše “24hr”.
Karte su u prodaji preko Adriaticket sistema, a nezadovoljni fanovi Merlina u komentarima su iznijeli svoje nezadovoljstvo sistemom za prodaju ulaznica.
Ljuti fanovi
”Kupila sam karte 13. 7. i prošla je uplata, a karata nigdje…, a oni su mi se taman danas javili… Iako sam im poslala potvrdu transakcije, tvrde da su 2 transakcije odbijene… Mislim da bi trebali prijaviti ovakvo poslovanje… Trošiti vrijeme na prepucavanje s njima koji su u potpunosti nedostupni je sramotno” piše u jednom komentaru.
”Kada će stići ulaznice kupljene prije 10 dana? Naravno, uredno naplaćeno!”
Neki su se žalili i da su im novce za karte naplatili dva puta, a za povrat se ne javljaju.
”Adriaticket, preko kojih se prodaju karte, su lopine. Dva puta su mi naplatili karte. Sreća da sam mogla osporiti transakciju preko moje kartice, jer iz Adriaticketa ne odgovaraju na upit. Sramota!”, ”Meni poslali karte, ali naplatili dva puta…Normalno na mail se ne javljaju već par dana”, samo su neki od komentara nezadovoljnih kupaca.
Oglasili se iz Adriaticketa
Iz Adriaticketa su rekli da je interes za koncertom bio ogroman te da je prodato više od 50 hiljada ulaznica, zbog čega je sistem povremeno padao.
– Pri 50 hiljada ulaznica, prodanih u realno rečeno dvadesetak sati, došlo je, naravno, do malog dijela narudžbi koje su pucanjem veze nakon naplate ostale nerealizirane – rekli su.
Trudimo se svakog ponaosob kontaktirati i ponuditi mu zamjensko rješenje umjesto povrata sredstava. Za stotinjak ljudi napravili smo i povrat sredstava, što kupcima i najteže pada jer im nismo uspjeli dati ono što su željeli – nadodali su.
Iz Adriaticketa su rekli i da će do kraja sedmice riješiti sve povrate onima kojima nisu mogli ponuditi zamjenske ulaznice.
O svemu nam se oglasio i PR pjevača.
– To nije moguće. Adriaticket izdaje karte kao i Eventim, pošalje ih na mail, tamo se nalazi bar kod i ljudi to mogu isprintati. Ako je prošla transakcija, to je nemoguće – rekli su za “24hr”.
BONUS VIDEO: