NAPUŠTA LI RUŽIČASTO JATO? Ivan otkrio da li prekida saradnju sa Mitrovićima: “Ne prodajem se, Hype je…”
Ivan otkrio da li prekida saradnju sa Mitrovićima
Dok “Farma” priprema svoj povratak, televizija “Hype“, pod vođstvom Saše Mirkovića, lansira novi rijaliti format pod nazivom “Imanje“.
Učesnici “Elite” i cimeri iz Bijele kuće, Ivan Marinković i Bojana Pavlović, danas su održali live uključenje na društvenoj mreži Instagram.
Rijaliti učesnici sumirali su utiske stečene tokom boravka na imanju u Šimanovcima proteklih deset mjeseci, pa su vrlo rado fanovima odgovarali na postavljena pitanja.
Ivan otkrio da li prekida saradnju sa Mitrovićima
-Da li ulazite na “Imanje” – glasilo je pitanje koje je Bojana pročitala začuđeno, pa dodala:
-Ne šta je to.
-Valjda je Hype kupio ono imanje imanje u Lisovićima i da tamo prave rijaliti. Ne znam koji je sistem tamo vjerovatno kopiraju ove, ne zanima me to. Ne moram ni vamo da uđem, ne prodajem se zaista – odgovorio je Marinković.
Takođe, zanimljivo je da je Ivan u razgovoru sa novinarima u jednom od intervjua otkrio da je dobio nove ponude. Da li je to značilo da on “odlazi” sa “Pink” televizije i da je u pregovorima sa “Hype” produkcijom koja je inače konkurent ružičastom jatu.
Šta će se dešavati u narednom periodu, kakvi dogovori će se postići i da li će Ivan ponovo biti rijaliti učesnik, ostaje nam da ispratimo.
Gledaoci će ove jeseni imati priliku da uživaju u povratku “Farme” i premijeri “Imanja”. Dok Pink nastavlja tradiciju sa “Farmom” i “Elitom”, Hype donosi novi, svjež rijaliti format sa humanitarnom misijom. Bitka za pažnju publike između ova dva giganta obećava uzbudljivu televizijsku sezonu ispunjenu novim dramama, izazovima i humanitarnim inicijativama.
Uvod u novi rijaliti “Imanje” na “Hype TV”
Dok “Farma” priprema svoj povratak, televizija “Hype”, pod vođstvom Saše Mirkovića, lansira novi rijaliti format pod nazivom “Imanje”. Nakon višemjesečnih nagađanja, potvrđeno je da će voditelji ovog programa biti popularna Nives Celzijus i Dejan Dragojević, što je izazvalo oduševljenje među gledaocima i potencijalnim učesnicima.
-Želim da svima saopštim! Sav prihod od SMS poruka koje budete slali za vaše favorite u rijalitiju ‘Imanje’ ići će u humanitarne svrhe za porodice bez krova nad glavom. Osim toga, Hype produkcija kao društveno odgovorna kompanija će jednoj takvoj porodici pokloniti kuću. Želim da na ovaj način pozovem i sve ostale kolege da slijede naš primjer. Da takođe isprate humanitarnu akciju – napisao je Saša Mirković, vlasnik Hype produkcije, ističući humanitarni aspekt programa.
BONUS VIDEO
hypebih.ba/sd.rs/O.T.