PREVARENI SMO! ŠOLAK DA NAM VRATI PARE Opšta pobuna! Ozlojađeni pretplatnici prete masovnim napuštanjem SBB mreže
„Jedva čekam da raskinem ugovor s vama, bolesno ste skupi, a ne nudite pola“, „Stvarno nemam reči“, „Ovo je prevršilo svaku meru, samo raskid s vama“, „Prevareni smo, Šolak da nam vrati pare“, ovo su samo neki od komentara razočaranih gledalaca na vest da je Dragan Šolak, srpski tajkun i vlasnik SBB-a, rešio da iz ponude ukloni kanale TV Prva i TV B92.
„Hvala na obaveštenju, vraćam vam onu skalameriju čim istekne ugovor, nije da gledam TV, al’ postaje opasno bezobrazno da ukidate B92 jer prenose sport“, „Zašto da nema B92 kada će sada sav sport biti tamo? OD NBA do svakakvih utakmica“, „Čekajte, pa TV Prva i B92 imaju nacionalnu frekvenciju“, nizali su se komentari na sajtu i društvenim mrežama SBB-a koje su im upućivali korisnici koje je ovaj provajder oštetio.
Da korisnici i te kako imaju pravo da raskinu ugovor sa SBB, juče je potvrdio i Marko Dragić iz Nacionalne organizacije potrošača, koji je istakao da je operater dužan da obavesti potrošača u roku od 30 dana da će se promeniti uslovi korišćenja usluga.
Govoreći o odluci provajdera SBB da iz ponude ukloni kanale TV Prva i TV B92, on je istakao da ukoliko operater to nije učinio, korisnik ima pravo da raskine ugovor.
– Ukoliko to želi, potrebno je da se u pisanoj formi obrati operateru i da zahteva raskid ugovora, a operater je dužan da ispuni zahtev – naveo je Dragić, i dodao da je provajder dužan da obavesti potrošače o odluci o promenama u ponudi ili pružanju usluga, i to putem sredstava javnog informisanja.
– Većina operatera koristi mogućnost da putem svog sajta obaveste potrošače… Međutim, to nije adekvatno jer ne može svaki korisnik da ima pristup svakom pojedinačnom sredstvu informisanja… Najbolje je korisnike obavestiti putem mejla ili telefonom. Dalje je na potrošaču da li će da se usaglasi s promenama operatera ili ne – naveo je Dragić.
Advokat Vojin Šaljić naveo je da korisnik ima pravo, kada provajder promeni uslove korišćenja, da traži raskid ugovora.
– Korisnik je dužan pismeno da se obrati operateru i da zahteva raskid ugovora. Operater je u obavezi da zahtev korisnika reši u roku od 15 dana i da u roku od osam dana obavesti korisnika o rešavanju tog zahteva – naveo je on, i dodao da, ukoliko bi se desilo da do toga ne dođe, preti kazna od 500.000 do dva miliona dinara.
Alo! je juče pisao da je SBB, čiji je vlasnik tajkun Dragan Šolak, obavestio svoje korisnike da će, iako su platili pretplatu za sve nacionalne emitere od četiri nacionalne frekvencije, moći da gledaju samo dve, a umesto toga će dobiti Grand nostalgiju za istu cenu.
Izvor: alo.rs