calendar

Četvrtak 21. Novembar, 2024

aktuelno ikonica Aktuelno
7 znakova da je vaša veza zasnovana samo na požudi KAMERA UHVATILA ANĐELU I MATEJU KAKO SE LJUBE! Gastoz svo vrijeme gledao i GUTAO KNEDLE! U 17. godini preminula Zanna Albinović, reprezentativka BiH u kickboksu Haški sud izdao naloge za hapšenje Netanjahua i vojnog komandanta Hamasa! Italijanski klub u jednom danu promijenio tri trenera: Navijači jednog otjerali s treninga Jedna osoba u bjekstvu! Nova hapšenja zbog pada nadstrešnice na Željezničkoj stanici u Novom Sadu – hitno se oglasilo Tužilaštvo Banjalučka pjevačica o pljačkanju bankomata: Vodilo me srce Navike muškaraca koji vole svoje partnerice: One su ključne za poboljšanje emocionalne povezanosti “GODINU DANA SAM SE BORILA DA JE SPASIM” Mira Škorić u SUZAMA progovorila o porodičnoj tragediji! LJEKARI SE BORE ZA TAKIJEV ŽIVOT: Otac Maje Marinković mora na HITNU operaciju, evo o čemu se radi! Gužva u šesnaestercu u Sarajevu: ‘Zabranjeno pušenje’ najavilo koncert isti dan kada i ‘Zoster’ OTKRIVENO SVE O TREĆEM DIJELU FILMA O ACI LUKASU! Novi detalji izašli na vidjelo (VIDEO) NASILJU NEMA KRAJA?! Bivša žena Ivana Marinkovića totalno odlijepila poslije nervnog sloma koji je doživjela Bh. meteorolog Sladić upozorava: Može doći do izlijevanja manjih vodotoka i bujičnih plavljenja Maleni Emin ne čuje i ne govori: Pomozi.ba pokrenuo apel za njegovo liječenje, pokažimo humanost RAT EPSKIH RAZMJERA! Okršaj Site Ahmić i Osmana Karića

Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme

Objavio: RHT
14/06/2024 3:20 PM

Nova funkcija Instagrama

Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme
Foto: Twitter / Printscreen | Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme

​Instagram je nedavno počeo da testira novu funkciju pod nazivom “Ad Breaks”. Da li biste željeli da vidite reklamu koju ne možete da preskočite prije nego što pogledate fotografije svojih prijatelja

Ove reklame koje ne mogu da se preskoče i prekidaju korisničko iskustvo. Zahtjevajući od korisnika da pogledaju reklamu najmanje 3-5 sekundi prije nego što mogu da nastave sa pregledanjem svog feeda.

Meta, kompanija koja stoji iza Facebooka i Instagrama, oduvijek se oslanjala na reklame kako bi održala poslovanje. Znate one personalizovane reklame koje tačno znaju šta vas zanima? To je Metin glavni adut. Međutim, u posljednje vrijeme suočava se sa nekim izazovima, poput strožih pravila o privatnosti i porasta popularnosti TikToka. Zbog toga isprobava različite stvari kako bi zaradila više novca. Kao što su kupovine u aplikaciji, pretplate, a sada i ove reklame koje ne mogu da se preskoče.

“Ad Breaks”

Instagram je oduvijek bio prilično dobar u uklapanju reklama u naš feed. Svi smo navikli na sponzorisane objave koje gotovo izgledaju kao regularan sadržaj. One su poput “mekih reklama”, pokušavajući da nas zadrže angažovanim bez previše agresivnosti. Ali ove “Ad Breaks” reklame su drugačije. One su poput malog tapkanja po ramenu, podsjećajući nas da je Instagram, na kraju krajeva, biznis.

Meta nije zvanično obavijestila korisnike o uvođenju “ad breaks” reklama, što je dovelo do konfuzije i frustracije među korisnicima. Reddit i X (nekadašnji Twitter) postali su mjesta žustre diskusije, sa korisnicima koji izražavaju nezadovoljstvo i dijele svoja iskustva.

Nezadovoljstvo korisnika

Jedan korisnik na Redditu, u/sus_pineapple_appt, izrazio je nezadovoljstvo, rekavši: “Mislio sam da ludim već dva dana jer mi se ovo dešava i zbogom IG. Nemam potrebu za tim.” Drugi korisnik, u/the-s-is-for-sucks, kritikovao je ovu funkciju kao “užasnu poslovnu odluku” koja bi mogla da odbije korisnike.

Slično tome, u/HTM je ukazao na negativan uticaj na tok i angažovanje korisnika. “Meta ima vrhunske dizajnere korisničkog iskustva, zar nisu uradili nikakvo istraživanje prije nego što su ovo uveli? Potpuno ometa korisnički tok. Dodavanje ovakvih prepreka je vjerovatno najgori način za povećanje angažmana na reklamama.”

Korisnici na Twitteru su podjednako nezadovoljni. Rob Moses (@RobMoses) izrazio je namjeru da pređe na TikTok zbog ovih reklama, dok yy (@ithastobeyeye) žali zbog prisilnog čekanja na reklame, sugerišući da bi to moglo smanjiti vrijeme provedeno na platformi.

Trenutno se funkcija “Ad Breaks” čini ograničenom na malu grupu korisnika, što sugeriše da Meta sprovodi A/B testiranje kako bi procijenila reakciju korisnika i mjerila uticaj funkcije na prihod od reklama. Vidjećemo da li će kompanija uvesti “Ad Breaks” za sve korisnike ili će modifikovati funkciju na osnovu povratnih informacija, prenosi “PCpress”.

BONUS VIDEO:

nezavisne.com/hypebih.ba/A.G.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS