calendar

Sreda 23. April, 2025

aktuelno ikonica Aktuelno
Gastoz u strahu da Anđelina porodica ne želi da ga vidi pored nje, ona zapjenila na sav glas! Dragana se slomila jer nije na Matorinom rođendanu, sve vrijeme plače i gleda u jednu tačku SVI NA STOLU! Matora napravila žurku za pamćenje, atmosfera na vrhuncu Odgađa se koncert Aleksandre Radović u Sarajevu Gastoz je izdao kad se najmanje nadala: Matora potpuno razočarana njegovim potezom, ubijeđena da je ovo Anđelino maslo! EKSKLUZIVNO IZ ISTANBULA – HYPE TV: Jak zemljotres na dan NACIONALNOG SUVERENITETA Ivan počeo da sumnja u Draganine emocije?! Ubijeđen da joj se Matora nije dopala kao žena, uslijedio njen šok odgovor! Mimas će skrenuti! Tokom Grujine patnje, došla je i Mrvica, pa dolila ulje na vatru, te mu uputila ove riječi Istraživanje: Vještačka inteligencija može da otkrije rak pluća mjesecima unaprijed! Nakon ulaska Matorinog oca još jedno iznenađenje u rijalitiju: Aneli ugledala svoju kćerku ŽIVOTNA PRIČA ALEKSANDRE NIKOLIĆ: MAJKA JE OTVORILA JA*NU KU*U, A JA SAM SA ŠESNAEST GODINA ZAVRŠILA KAO STRI**IZETA. “SVI MUŠKARCI SU U KUĆI BILI NEBITNI PORED JANJUŠA!” Aneli na ivici suza na spomen bivšeg ANELI I MATORA SE POMIRILE! Zajedno uživaju u poklonima na proslavi! Dermatolozi: Kombinacija ova dva sastojka je čudesna za vašu kožu Zašto joj teško pada odvajanje od Matore: Dragana se osamila u pabu! Haos u rijalitiju! Takmičari odbili zadatak – slijede kazne i oduzimanje honorara

Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme

Objavio: RHT
14/06/2024 3:20 PM

Nova funkcija Instagrama

Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme
Foto: Twitter / Printscreen | Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme

​Instagram je nedavno počeo da testira novu funkciju pod nazivom “Ad Breaks”. Da li biste željeli da vidite reklamu koju ne možete da preskočite prije nego što pogledate fotografije svojih prijatelja

Ove reklame koje ne mogu da se preskoče i prekidaju korisničko iskustvo. Zahtjevajući od korisnika da pogledaju reklamu najmanje 3-5 sekundi prije nego što mogu da nastave sa pregledanjem svog feeda.

Meta, kompanija koja stoji iza Facebooka i Instagrama, oduvijek se oslanjala na reklame kako bi održala poslovanje. Znate one personalizovane reklame koje tačno znaju šta vas zanima? To je Metin glavni adut. Međutim, u posljednje vrijeme suočava se sa nekim izazovima, poput strožih pravila o privatnosti i porasta popularnosti TikToka. Zbog toga isprobava različite stvari kako bi zaradila više novca. Kao što su kupovine u aplikaciji, pretplate, a sada i ove reklame koje ne mogu da se preskoče.

“Ad Breaks”

Instagram je oduvijek bio prilično dobar u uklapanju reklama u naš feed. Svi smo navikli na sponzorisane objave koje gotovo izgledaju kao regularan sadržaj. One su poput “mekih reklama”, pokušavajući da nas zadrže angažovanim bez previše agresivnosti. Ali ove “Ad Breaks” reklame su drugačije. One su poput malog tapkanja po ramenu, podsjećajući nas da je Instagram, na kraju krajeva, biznis.

Meta nije zvanično obavijestila korisnike o uvođenju “ad breaks” reklama, što je dovelo do konfuzije i frustracije među korisnicima. Reddit i X (nekadašnji Twitter) postali su mjesta žustre diskusije, sa korisnicima koji izražavaju nezadovoljstvo i dijele svoja iskustva.

Nezadovoljstvo korisnika

Jedan korisnik na Redditu, u/sus_pineapple_appt, izrazio je nezadovoljstvo, rekavši: “Mislio sam da ludim već dva dana jer mi se ovo dešava i zbogom IG. Nemam potrebu za tim.” Drugi korisnik, u/the-s-is-for-sucks, kritikovao je ovu funkciju kao “užasnu poslovnu odluku” koja bi mogla da odbije korisnike.

Slično tome, u/HTM je ukazao na negativan uticaj na tok i angažovanje korisnika. “Meta ima vrhunske dizajnere korisničkog iskustva, zar nisu uradili nikakvo istraživanje prije nego što su ovo uveli? Potpuno ometa korisnički tok. Dodavanje ovakvih prepreka je vjerovatno najgori način za povećanje angažmana na reklamama.”

Korisnici na Twitteru su podjednako nezadovoljni. Rob Moses (@RobMoses) izrazio je namjeru da pređe na TikTok zbog ovih reklama, dok yy (@ithastobeyeye) žali zbog prisilnog čekanja na reklame, sugerišući da bi to moglo smanjiti vrijeme provedeno na platformi.

Trenutno se funkcija “Ad Breaks” čini ograničenom na malu grupu korisnika, što sugeriše da Meta sprovodi A/B testiranje kako bi procijenila reakciju korisnika i mjerila uticaj funkcije na prihod od reklama. Vidjećemo da li će kompanija uvesti “Ad Breaks” za sve korisnike ili će modifikovati funkciju na osnovu povratnih informacija, prenosi “PCpress”.

BONUS VIDEO:

https://youtu.be/vrJSLN8v2VE?si=tlyI7LJ14IbedA9S

nezavisne.com/hypebih.ba/A.G.

Ostavite komentar

Obavezna polja su označena sa * Vaša adresa neće biti vidljiva drugim korisnicima.

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS