calendar

Četvrtak 17. Jul, 2025

aktuelno ikonica Aktuelno
BIVŠA ŽENA MU STIŽE U GOSTE! Peja senior o Zlati Petrović: „Da se sjećamo starog života…“ JESTE LI SPREMNI? ANA NIKOLIĆ U BANJA LUCI – o ovome će se pričati! (FOTO) Milena Kačavenda je najpametnija učesnica : Oduvala sve takmičare u kvizu znanja, pa čak i Lepog Miću! Drama ne jenjava: Car ne štedi Maju – on je proziva zbog ovoga! (VIDEO) Ksenija Knežević se zaručila: Bivša članica grupe “Hurricane” pokazala prsten DRAMA U RIJALITIJU: Aneli i Luka žest*ko zaratili sa Urošem, pljušte teške prov*kacije! Borac i Željezničar završili evropski nastup već u prvom pretkolu Teško mu je da prihvati da je izgubio: Ena Čolić žest*ko razvezala jezik i oblatila Gastoza SKANDAL U RIJALITIJU! Uroš misli da je Zara iz Novog Pazara, a Ena nema pojma ko je izmislio Ajfon! Karić razotkrio Gastozove skrivene namjere, pa žest*ko urnisao Anđelu HYPE TURSKA ĆE TEK NIZATI USPJEHE! Saša Mirković podijelio jedan segment Hype imperije! Aleksandra i Ivan ponovo šuruju: Iskoristili kviz znanja, Milovan će zbog ovih scena poludjeti! Melina Džinović bankrotirala nakon razvoda: Pala potražnja za njenim luksuznim haljinama Nije im se posrećilo: Sofija se pogubila na kvizu znanja, Karić se nije izborio za sljedeći krug! Pon*žavali su me kao osobu, kao majku: Aneli pokazala zube svima, otkrila zbog čega se bori za pobjedu, tvrdi da će mnoge boljeti NJENO PRVO MJESTO Transr*dna pjevačica Elektra Elit uhapšena u Švicarskoj: Prijeti joj mjesec dana zatvora?

Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme

Objavio: RHT
14/06/2024 3:20 PM

Nova funkcija Instagrama

Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme
Foto: Twitter / Printscreen | Najnovija funkcija Instagrama možda bude propast platforme

​Instagram je nedavno počeo da testira novu funkciju pod nazivom “Ad Breaks”. Da li biste željeli da vidite reklamu koju ne možete da preskočite prije nego što pogledate fotografije svojih prijatelja

Ove reklame koje ne mogu da se preskoče i prekidaju korisničko iskustvo. Zahtjevajući od korisnika da pogledaju reklamu najmanje 3-5 sekundi prije nego što mogu da nastave sa pregledanjem svog feeda.

Meta, kompanija koja stoji iza Facebooka i Instagrama, oduvijek se oslanjala na reklame kako bi održala poslovanje. Znate one personalizovane reklame koje tačno znaju šta vas zanima? To je Metin glavni adut. Međutim, u posljednje vrijeme suočava se sa nekim izazovima, poput strožih pravila o privatnosti i porasta popularnosti TikToka. Zbog toga isprobava različite stvari kako bi zaradila više novca. Kao što su kupovine u aplikaciji, pretplate, a sada i ove reklame koje ne mogu da se preskoče.

“Ad Breaks”

Instagram je oduvijek bio prilično dobar u uklapanju reklama u naš feed. Svi smo navikli na sponzorisane objave koje gotovo izgledaju kao regularan sadržaj. One su poput “mekih reklama”, pokušavajući da nas zadrže angažovanim bez previše agresivnosti. Ali ove “Ad Breaks” reklame su drugačije. One su poput malog tapkanja po ramenu, podsjećajući nas da je Instagram, na kraju krajeva, biznis.

Meta nije zvanično obavijestila korisnike o uvođenju “ad breaks” reklama, što je dovelo do konfuzije i frustracije među korisnicima. Reddit i X (nekadašnji Twitter) postali su mjesta žustre diskusije, sa korisnicima koji izražavaju nezadovoljstvo i dijele svoja iskustva.

Nezadovoljstvo korisnika

Jedan korisnik na Redditu, u/sus_pineapple_appt, izrazio je nezadovoljstvo, rekavši: “Mislio sam da ludim već dva dana jer mi se ovo dešava i zbogom IG. Nemam potrebu za tim.” Drugi korisnik, u/the-s-is-for-sucks, kritikovao je ovu funkciju kao “užasnu poslovnu odluku” koja bi mogla da odbije korisnike.

Slično tome, u/HTM je ukazao na negativan uticaj na tok i angažovanje korisnika. “Meta ima vrhunske dizajnere korisničkog iskustva, zar nisu uradili nikakvo istraživanje prije nego što su ovo uveli? Potpuno ometa korisnički tok. Dodavanje ovakvih prepreka je vjerovatno najgori način za povećanje angažmana na reklamama.”

Korisnici na Twitteru su podjednako nezadovoljni. Rob Moses (@RobMoses) izrazio je namjeru da pređe na TikTok zbog ovih reklama, dok yy (@ithastobeyeye) žali zbog prisilnog čekanja na reklame, sugerišući da bi to moglo smanjiti vrijeme provedeno na platformi.

Trenutno se funkcija “Ad Breaks” čini ograničenom na malu grupu korisnika, što sugeriše da Meta sprovodi A/B testiranje kako bi procijenila reakciju korisnika i mjerila uticaj funkcije na prihod od reklama. Vidjećemo da li će kompanija uvesti “Ad Breaks” za sve korisnike ili će modifikovati funkciju na osnovu povratnih informacija, prenosi “PCpress”.

BONUS VIDEO:

https://youtu.be/vrJSLN8v2VE?si=tlyI7LJ14IbedA9S

nezavisne.com/hypebih.ba/A.G.

Ostavite komentar

Obavezna polja su označena sa * Vaša adresa neće biti vidljiva drugim korisnicima.

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS