calendar

Četvrtak 4. Jul, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
USKORO JE KRAJ, NE POSTOJI OSOBA NA SVIJETU! Majka Mione Jovanović zapjenila od bijesa, sprema Nenadu haos nakon finala “SVI SU ME VARALI!” Milena Ćeranić O PARTNERIMA, pa se sjetila NJEGA: “Da sam ga manje voljela uspjelo bi!” MARIJA KULIĆ DA PRESAHNE VIŠE OD MILJANINIH SRAMNIH RADNJI – OBJAVLJEN NJEN POSLJEDNJI RAZGOVOR SA ZOLOM! Velika potraga u Njemačkoj: Nestala djevojčica (13) porijeklom iz BiH Maja i Aneli u žestokom klinču! Stare rivalke ponovo ratuju Muškarac koji je ukrao kip Brus Lija u Mostaru ide u zatvor DRAGANA MIRKOVIĆ OSVOJILA I AZIJU! Najveća zvijezda Balkana se pohvalila ovim uspjehom! Fufe iz serije ‘Lud, zbunjen, normalan’ živi na selu sa 1.800 koza SIN MELINE I HARISA ODLUČIO DA POKORI JAVNU SCENU! Potez Kana Džinovića izazvao haos, riješio da preuzme stvar u svoje ruke REGION ZAVIJEN U CRNO: Preminula glumica iz popularne domaće serije ORGANIZOVALA GALA SLAVLJE Tara Simov slavi sinu prvi rođendan! TRUDNA UČESNICA RIJALITIJA ŠOKIRALA JAVNOST! Ovo niko nije očekivao, šok obrt pred sam kraj rijalitija O emocijama može mnogo da se priča: PRVI ZAJEDNIČKI INTERVJU INDI I ZORANA! Zaljubljeni par otkrio sve! Eva Ras: “Bila sam s ljubavnikom na sedmom nebu, a sa mužem nesretna” SITA AHMIĆ STIGLA KOD ASMINA I STANIJE U DUBROVNIK! Haos neviđenih razmjera, oglasila se sa ove lokacije, rat se nastavlja! Meteorolog Nedim Sladić dobio prijetnje smrću: “Ovo me neće zaustaviti, sve ću prijaviti policiji”

Kraj ‘divljeg zapada’ za influensere: Uvode se strožija pravila za kreatore sadržaja

Objavio: RHT
21/01/2024 11:00 AM

Kreatori sadržaja na društvenim mrežama u Italiji uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju svoj sadržaj na internetu, piše BBC.

Foto: Ilustracija


Aktivnosti tzv. influensera bi trebalo da budu pod nadzorom Italijanske uprave za komunikacije (AGCOM), navodi se u saopćenju.


Pravila će se u početku primjenjivati na kreatore sadržaja s više od milion pratilaca. 


– Dolazi kraj pravila divljeg zapada za influensere – rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella.


Istaknuti influenseri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti saradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese. 


Predložene smjernice također imaju za cilj zaštititi djecu i maloljetnike, s novim setom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju s brendom i vlastite komercijalne interese. Te kazne će biti u iznosu i do 250.000 eura.


AGCOM je u saopćenju rekao da će se njegove mjere odnositi na “komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti”.
 

U slučaju plasmana proizvoda, “influenseri su dužni navesti upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja”, navodi se u saopćenju.


Mnogi su odluku AGCOM-a povezali s nedavnim skandalom u koji je upletena glavna italijanska influenserica Chiara Ferragni – što je Lasorella opovrgnuo.


U decembru prošle godine Ferragni, koja ima gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, dobila je kaznu u iznosu od preko milion eura jer je tvrdila da će prodaja dizajnerskog ljubičastog božićnog kolača pomoći u finansiranju dječije bolnice u Torinu, a zapravo je proizvođač kolača dao novac bolnici nekoliko mjeseci prije lansiranja proizvoda.


U izjavi koju je ona objavila svojim pratiocima, ona je rekla da je napravila “grešku u dobroj vjeri… u namjeri da poveže komercijalnu aktivnost s dobrotvornom”.


Prošle sedmice, italijanska policija objavila je da će gospođica Ferragni biti formalno pod istragom zbog prevare u slučaju božićne torte.


U drugim evropskim zemljama prošle godine uvedena su stroža pravila za influensere.


Prošle godine su i druge evropske zemlje uvele strožija pravila za kreatore sadržaja na društvenim medijima. 


U junu 2023. godine, Francuska je donijela zakon prema kojem se influenseri mogu suočiti s kaznom zatvora ako se utvrdi da su prekršili nove propise o reklamiranju. To je bio prvi slučaj da je posao influensera zakonski definiran u Evropi.


U oktobru 2023., Evropska komisija najavila je da će pojačati nadzor nad poslovnim praksama i aktivnostima influensera, navodeći da će kreatori digitalnog sadržaja morati “slijediti poštenu komercijalnu praksu, a da njihovi pratioci imaju pravo na transparentne i pouzdane informacije”.

BONUS VIDEO:

Hypebih.ba/BBC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS