Je li sve bio genijalan trik

Svjetski velikan u proizvodni sportske odjeće Puma objavio je reklamu s Marcom Cucurellom u glavnoj ulozi, a radi se o kopačkama koje je tokom derbija između Tottenhama i Chelseaja bacio u kantu za smeće.
Situacija s Cucurellinim kopačkama privukla je veliku pažnju u nogometnoj javnosti. Španski nogometaš je, kao ambasador Pume, imao priliku debitovati i predstaviti novi model kopački, ali su one ubrzo završile u kanti za smeće.
Cucurella se “pomirio” s Pumom
Cucurella se dva puta u njima okliznuo, a Chelsea je primio dva gola nakon toga u derbiju protiv Tottenhama. Nakon 15 minuta, nasred terena je u agoniji promijenio kopačke, obukao nove i u njima asistirao, a Chelsea napravio preokret.

Španac je nakon utakmice bacio kopačke u smeće i objavio Instagram story, ali je ubrzo shvatio grešku i obrisao objavu. Iako se činilo kao “marketinški autogol”, Puma je na genijalan način odgovorila na cjelokupnu situaciju.
U najnovijoj objavi na društvenim mrežama, Cucurella ponovo nosi iste kopačke pored znaka upozorenja “mokar pod”.
“Nije važno kako se oklizneš, nego kako se vratiš”, stoji u Puminom opisu fotografije, čime su ovu neprijatnu situaciju pretvorili u sjajan marketinški trik.
nače, rijednost novih kopački pod nazivom “Future 8” je 265 eura. Službeno predstavljanje zakazano je za Božić, ali je očigledno Cucurella ovim skandalom ubrzao promociju novog modela.
nezavisne.com/hypebih.ba/R.K.
Pročitajte i: Beyonce proglašena za najveću pop divu 21. vijeka.
“Bilbord” je proglasio Beyonce za najveću pop zvijezdu 21. vijeka. Pomenuti muzički časopis obrazložio je i razloge ove odluke. “Beyonce je na vrhu liste koju su sastavili naši urednici na osnovu 25 godina njenog uticaja”, rekao je Andrew Unterberger.
Konstatovano je i da je ona posvećena inovativnosti i da je visoko postavila ljetvicu svim ostalim pop pjevačima. Beyonce ima čak 32 Grammyja, a očekuje se da će osvojiti još u januaru zahvaljujući svom posljednjem albumu “Cowboy Carter”. Više saznajte OVDJE.