By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Subota, 06.12.2025
  • NAJNOVIJE
  • HOROSKOP
  • HYPE ŽENA
Search
Hype TV
  • NASLOVNA
  • VIJESTI
    • DRUŠTVO
    • POLITIKA
    • KULTURA
  • HYPE ZVEZDE
  • SHOWBIZ
  • JET SET
  • RIJALITI
  • SPORT
  • HRONIKA
Reading: Je li ovo najpodlija mobilna aplikacija ikada
Font ResizerAa
Hype TVHype TV
  • NASLOVNA
  • VIJESTI
  • HYPE ZVEZDE
  • SHOWBIZ
  • JET SET
  • RIJALITI
  • SPORT
  • HRONIKA
Search
  • NASLOVNA
  • VIJESTI
    • DRUŠTVO
    • POLITIKA
    • KULTURA
  • HYPE ZVEZDE
  • SHOWBIZ
  • JET SET
  • RIJALITI
  • SPORT
  • HRONIKA
Follow US
© 2025 Hype TV

Home » Je li ovo najpodlija mobilna aplikacija ikada

BIZ

Je li ovo najpodlija mobilna aplikacija ikada

26.07.2024
BIZ
3 Min Read
Share

Je li ovo najpodlija mobilna aplikacija ikada

S više od 300 miliona korisnika širom svijeta, aplikacija Duolingo jako je popularna među onima koji na jednostavan način i kroz igru žele naučiti neki strani jezik. No već gotovo cijelo desetljeće mnogi se na društvenim mrežama i forumima žale da ih Duolingo na vrlo grub način, pošto-poto, želi zadržati.

Je li ovo najpodlija mobilna aplikacija ikada/Foto: bernardmarr.com

Neki kažu da djeluje depresivno

Kako piše Business Insider, korisnik Reddita u šali je to opisao kao ‘pokušaj emocionalne ucjene’ da bi se učenika koji zabušava vratilo na pravi put.

Pored mnogih podosta agresivnih mailova i push notifikacija, neaktivnim korisnicima prepoznatljiva ikona aplikacije Duolingo – sova – iznenada izgleda tužnije i starije. Neki kažu da djeluje depresivno, neki kao da umire, a neki roditelji čak govore da im tjera djecu na plač. Pojedini pritom ističu da je manipulativna komunikacija kompanije posve neetična.

S druge se strane čini da neumoljivo prigovaranje ide na ruku Duolingu. Nakon prvog ovogodišnjeg kvartala kompanija je izvijestila o rastu broja dnevno aktivnih korisnika za 54 posto u odnosu na prethodnu godinu (na više od 31 milion), rastu prihoda od 45 posto i rekordnoj profitabilnosti.

Sviđala se vama njihova komunikacija ili ne, popularna sova očito ima potreban rizz (karizmu) među korisničkom bazom uglavnom mlađom od 30 godina. Stručnjaci kažu da je to sastavni dio marketinške magije usmjerene na generaciju Z (rođeni od 1996. do 2010.).

-Mlađe dobne skupine traže kompaniju koja ima posebnu, jedinstvenu ličnost, koja se pamti i djeluje autentično – rekao je Brian Honigman, marketinški konzultant sa sjedištem u Philadelphiji.

Ostaje dosljedan svojoj ličnosti

Honigman kaže da stariji reagiraju na jezgrovite i asertivne slogane kao što su ‘I'm lovin’ it’ i ‘Just do it’. A mladi i tinejdžeri odabiru brendove za koje se čini da utjelovljuju različite vrijednosti i interese. Te imaju jasnu perspektivu o svijetu.

-Oni traže brend koji više sliči na osobu – dodaje ovaj marketinški stručnjak.

Duolingo, kaže on, ostaje dosljedan svojoj ličnosti. Što se cijeni, pa i onda kada sova pokazuje svoje pretjerano samodopadno ponašanje u komunikaciji izvan aplikacije.

Tako je nedavno pop pjevačica Charli XCX najavila izlazak novog albuma „Brat“ na X-u. Duolingo je podijelio njenu objavu, napisavši: „Ne mogu vjerovati da si napisala cijeli album o meni“. Katkad se čini da brend traži to da postane meme.

BONUS VIDEO

hypebih.ba/avaz.ba/O.T.

TAGGED:aplikacijaBeogradBosna i HercegovinaCrna GoraduplongoHrvatskahypebih.bamobilni telefonSarajevoSrbija
Share This Article
Facebook Threads Copy Link
Previous Article “REKAO MI JE DA GA ČEKAM U WC-U I DA BUDEM TIHA!” Janjuš pokušao da SAKRIJE od kamera, ali ONA je priznala SVE
Next Article OVO JE MEMU NAJVIŠE ZABOLJELO? Elmedin oštro proziva, a snimak koji sad puštamo otkriva najveću tajnu!
Nema komentara

Komentariši Poništi odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Ne propustite

CultureVESTI

Noć kina 16. decembra u Sarajevu: Besplatan ulaz od 17 sati do ponoći

2 Min Read
SPORT

Iz FK Sarajevo odgovorili komšijama sa Grbavice: “Ovim odgovorom smatramo zatvorenom svaku dalju raspravu”

2 Min Read
ISTAKNUTOSHOWBIZ

“POČELE SU DA PRISTIŽU PRIJETNJE LAŽNOG PREDSJEDNIKA – ZVANOG MILE PAPRIKA!“ Saša Mirković o prijetnjama koje dolaze iz Dodikovog okruženja, javno mu poručio: „Mile, ZNAMO SE!“

3 Min Read
SHOWBIZ

HALID MUSLIMOVIĆ OTKRIO SVE DETALJE O SVOM ZDRAVSTVENOM STANJU! “Bio sam na infuzijama i …“

1 Min Read
Show More

ČITAJTE NAS I NA HYPE TV KANALIMA WHATSAPP, VIBER I TELEGRAM

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na društvenim mrežama Instagram, Facebook, Threads, TikTok!
  • Impresum
  • Politika privatnosti
  • Uslovi korištenja
  • Kontakt
2025 © Hype TV
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?