calendar

Subota 5. Oktobar, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
Pogledajte kako radi Civilna zaštita Republike Srpske u Donjoj Jablanici: Spasiocu voda skoro do ramena CRNA SUBOTA Poginuo radnik rudnika u Omarskoj! Iz rijeke Željeznice na Ilidži izvučeno tijelo žene ALEKSANDRA NIKOLIĆ APELUJE ZA POMOĆ NASTRADALIM U POPLAVAMA U BIH! “Zajedno smo jači”  ŽIVOT SA DVIJE ŽENE Elmedin: Hejteri kažu da nemam snage, a sam oborim drvo i izrežem ga! “SVE DOKUMENTOVANO” Lejla Zalihić o borbi za život: Muž i kćerka su živi, svekrvu još nisu našli Jala Brat posjetio punkt Crvenog križa u Vogošći: Pozvao sve da pomognu nastradalim u poplavama “U filmu ‘Stravično’ naći će se PJESMA KOJU SAM NAPISAO PRIJE 35 GODINA!” Aca Lukas otkrio DIO IZNENAĐENJA koje vas očekuje! (VIDEO) “MC STOJAN I JA NISMO ZAJEDNO, NITI ĆEMO BITI!” Zorana Mićanović otkrila svoj ljubavni status, pa stavila tačku na špekulacije! Evo šta je rekla o reperu! Ispovijest vozača kamiona koji je preživio odron: Sve se odigralo u nekoliko sekundi, cesta ispred mene je nestala MILJANA NAJAVILA HAOS! Planira NAPAD na Sofiju? Isplivao VIDEO! Marija Šerifović otkazala koncert u Sarajevu za 28. decembar: Nije vrijeme za pjevanje dok neko pati Poplave u BiH: Žrtve sve brojnije, ali i pitanja Amra Jahić, supruga imama iz Donje Jablanice: Plivala sam sa djetetom do munare, tamo više nema života MIONA I GASTOZ UHVAĆENI NA DJELU! Najveća izdaja u historiji rijalitija, Ša divlja po Bijeloj kući! Donja Jablanica: ‘Istrčao sam vani, a samo se čuje jauk i vapaj u mraku …’ EKSKLUZIVNO: ŽIVOTNA PRIČA IZ BUTUROVIĆ POLJA: Majka plivala tri kilometra za kćerkom koju je odnijela poplava i spasila je! SADA SU NA SIGURNOM

GRAĐANI MASOVNO NAPUŠTAJU SBB: Ljudima prekipelo nakon ukidanja Hepija, Prve i B92!

Objavio: RHT
26/10/2022 6:27 PM

Korisnici SBB-a u poslednjih nedelju dana vraćaju opremu, raskidaju ugovor sa tajkunskim kablovskim operaterom i prelaze na “kabl” “Telekoma Srbija”

Foto: Screenshot Youtube

Građani Srbije masovno raskidaju ugovor sa tajkunskim kablovskim operaterom SBB-om jer im nezakonito iz ponude od sutra, 28. oktobra, izbacuje tri televizije sa nacionalnom frekvencijom!

“Veliki gazda” “Junajted grupe” Dragan Šolak, kako bi nekako veštački održao u životu svoje gubitničke kanale Nova S i N1, zabranio je da se na njegovom operateru SBB-u emituju Prva, B92 i Hepi, koji su njihova direktna konkurencija.

Skandalozna odluka razbesnela je mnoge korisnike koji su odlučili da pređu u “Telekom Srbija”. Otkako je pre nešto više od nedelju dana SBB najavio ukidanje popularnih kanala, Telekom Srbija” dobio je više od 10.000 novih korisnika!

Razlog je jednostavan – “Telekom” građanima nudi ubedljivo najbolje TV serije, najbolji sportski i zabavni program, kao i najpouzdaniji i najbrži internet.

Ispred pojedinih poslovnica SBB širom Srbije poslednjih dana formiraju se redovi ljudi koji su došli da raskinu ugovore. Šolakova firma pokušava da im to oteža, praktično u nameri da ih prevari, i preti im penalima ako raskinu ugovor pre ugovorenog roka.

U jednoj od poslovnica zaposleni su čak korisnike snimali mobilnim telefonima i tako ih zastrašivali kad su došli da vrate opremu i raskinu ugovor!

Iz Nacionalne organizacije potrošača i Udruženja za zaštitu potrošača “Efektiva” jasno kažu da korisnici imaju pravo da otkažu ugovor sa SBB-om bez plaćanja penala jer su, ukidanjem tri nacionalne televizije, uslovi iz potpisanog ugovora drastično promenjeni!

Iako SBB u odgovoru svojim korisnicima tvrdi da nemaju pravo ne prekid saradnje jer im u ponudu uvode nove kanale, to je čista obmana, zato što je prilikom potpisivanja ugovora njima garantovan spisak kanala iz paketa, na kojem su i pomenute televizije.

Iz Nacionalne organizacije potrošača i Udruženja za zaštitu potrošača “Efektiva” jasno kažu da korisnici imaju pravo da otkažu ugovor sa SBB-om bez plaćanja penala jer su, ukidanjem tri nacionalne televizije, uslovi iz potpisanog ugovora drastično promenjeni!

Iako SBB u odgovoru svojim korisnicima tvrdi da nemaju pravo ne prekid saradnje jer im u ponudu uvode nove kanale, to je čista obmana, zato što je prilikom potpisivanja ugovora njima garantovan spisak kanala iz paketa, na kojem su i pomenute televizije.

Slično objašnjava i advokat Marija Starčević.
– Ovde govorimo o ugovoru o zasnivanju pretplatničkog odnosa, gde korisnik može, u skladu sa zakonom, da raskine ugovor u roku od 30 dana sa operaterom pod uslovom da ga pisanim putem obavesti. Može da napiše zahtev i da ga preda u najbližu poslovnicu SBB-a ili da ga pošalje poštom ili mejlom. Videla sam da postoje i portali preko kojih korisnik može da obavesti operatera da raskida ugovor – navela je Starčevićeva.

RATEL: Povećan broj prigovora

Republička agencija za telekomunikacije (RATEL), povodom povećanog broja prigovora na operatere u vezi sa sadržajem paketa, saopštila je da je po zakonu obaveza operatera da pretplatnika najmanje mesec dana unapred obavesti o nameri da promeni uslove ugovora.

“Taj rok je po zakonu obavezan i u slučaju jednostrane izmene uslova ugovora, kao i prava pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Pretplatnik ima pravo da po prijemu obaveštenja operatera o jednostranoj izmeni uslova ugovora podnese zahtev za raskid bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, a naročito u pogledu sadržaja paketa i uslova za korišćenje usluga pod ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Ukoliko pretplatnik ne uspe da reši svoj problem sa operaterom, može uputiti prigovor RATEL-u, uz obavezno podnošenje dokaza da je prethodno pokušao da reši problem sa operaterom”, navodi se u saopštenju.

Raskid ugovora bez ikakvih troškova!

Korisnici imaju pravo da sa SBB-om raskinu ugovor besplatno, bez plaćanja penala, u skladu sa članom 170 Zakona o zaštiti potrošača. Korisnik ima rok od 30 dana za raskid ugovora bez ikakvih dodatnih troškova, a potrebno je da operateru podnese pisanu molbu, odnosno zahtev u pisanoj formi. Taj zahtev možete odneti do najbliže poslovnice SBB-a, poslati mejlom ili preporučenom poštom, a operateru treba da vratite tehničku opremu, koju ste dobili prilikom potpisivanja ugovora.

Prava i obaveze korisnika:

  • Potrošač je dužan da uplati iznos za usluge koje su mu pružene do raskida ugovora
  • Potrošači koji su potpisali ugovor sa minimalnim periodom trajanja (na 12 ili 24 meseca) mogu ga raskinuti bez plaćanja ikakvih penala, bez obzira na to da li su do trenutka raskida koristili bilo kakav popust na pruženu uslugu
  • Svaka ugovorna strana treba da vrati onoj drugoj ono što je od nje primila. To znači da potrošač vraća uređaj koji je koristio
  • Raskid ugovora podnesite pisanim putem:
    – fizičkom predajom zahteva u poslovnici
    – mejlom
    – poštom na adresu
  • Ukoliko predajete zahtev u poslovnici, neka to bude u dva primerka, od kojih jedan overeni ostaje kod potrošača kao dokaz
  • Rok za predaju zahteva je 30 dana od obaveštenja o promeni u programskoj šemi

Izvor: ALO

Tagovi:

  • b92
  • Hepi
  • Prva
  • SBB
  • ugovor
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

    PRATITE NAS