BALENCIAGA PREDSTAVILA JOŠ JEDAN BIZARNI MODNI DODATAK: Svi pričaju o torbici u obliku vrećice čipsa, CENA PRAVA SITNICA 217.000 DINARA
Balenciaga je poslednjih godina najpoznatija adresa za viralne modne dodatke, što je dokazano i na nedavnoj Nedelji mode u Parizu.
Naime, na reviji pod imenom “The Mud Show” ( REVIJA U BLATU) brend je predstavio saradnju sa brendom čipsa Frito-Lay – torbicu koja izgleda poput kesice čipsa Lay’s.
Manekenke su na blatnjavoj pisti šetale noseći ovu neobičnu torbicu, a kreativni direktor Balenciage Demna Gvasalia je ovaj potez najavio još u junu, kada je na reviji Kraljevske akademije likovnih umetnosti u Antverpenu umesto torbe nosio kesicu pomenutog čipsa.
Cena ove viralne torbice biće oko 1800 dolara (nešto manje od 217.116 dinara). Na pravoj koži je otisnut prepoznatljivi dizajn pomenute kesice čipsa i jedva primetan natpis Balenciaga. Klač torbica iznutra ima metalik srebrnu postavu i jednostavni zatvarač na vrhu. Dolazi u tri boje, baš kao i čips – plavoj, žutoj i crvenoj.
Mnogi su uvereni kako je ovaj potez zapravo komentar Demne na konzumerizam, a njome je izazvao neviđeni HYPE na društvenim mrežama.
Inače, slična torbica (sa pojasom) već je odavno dostupna na sajtu čije je sedište u Kini, za samo 3 dolara (362 dinara).
BONUS VIDEO:
hypebih.ba