BAJDEN OGORČEN ŠTO JE MASK KUPIO TVITER: Društvene mreže su sve uticajnije – kako ljudi sada da znaju istinu?
Predsednik Džo Bajden u petak je nagovestio svoju frustraciju što je milijarder Ilon Mask kupio Tviter.
„Ilon Musk izlazi i kupuje outfit koji izbacuje laži širom sveta“, rekao je on.
Predsednik je prokomentarisao Maskovu kupovinu platforme društvenih medija tokom prikupljanja sredstava u Čikagu.
„U Americi više nema editora“, dodao je on, vraćajući se na temu na koju se žalio tokom ovog izbornog ciklusa.
U oktobru, Bajden se žalio na pad sposobnosti mejnstrim medija da kontrolišu politički narativ.
„Sposobnost novina da imaju veliki uticaj je de minimis“, rekao je on na prikupljanju sredstava sa predsednicom Predstavničkog doma Nensi Pelosi, koristeći latinsku frazu koja znači „nedostatak značaja ili važnosti“.
„Internet ih je pretekao“, rekao je on žaleći se za porastom novih medija.
„Pogledajte šta se sada dogodilo. Sve se menja jer se promenila tehnologija“, rekao je on. „Nema više editora. Nema više editora.”
Na događaju, Bajden je nagovestio svoju frustraciju što Amerikanci ne bi mogli da razlikuju istinu da nema editora koji bi ih usmerili u pravom smeru.
“Кako ljudi da znaju istinu?” upitao je. „Šta oni – kako prave – prave razliku između činjenica i fikcije? Toliko toga – toliko toga se dešava. I mi smo usred ovoga.”
Bajden je svestan moći društvenih medija, govoreći o tome kako su izumi poput štamparije i televizije uticali na izbore zbog mogućnosti širenja informacija.
„To je promenilo politiku sveta“, rekao je on.