ANALIZA ZIMSKE SEZONE 2024/2025: UTICAJ LA NIÑA NA PROGNOZU SNJEŽNIH PADAVINA
ANALIZA ZIMSKE SEZONE
ANALIZA ZIMSKE SEZONE 2024/2025 donosi značajne promjene u prognozi snježnih padavina prema najnovijim analizama “Severe Weather Europe”. Uticaj fenomena La Niña se ističe kao ključni faktor u atmosferskim promjenama. Očekuje se povećanje snježnih padavina u dijelovima SAD-a i Kanade, kao i blago povećanje u Evropi. La Niña, kao globalni uticaj, predstavlja anomaliju temperatura mora u tropskom Pacifiku, koja značajno utiče na obrasce padavina. Očekuje se da će ova hladna faza imati značajan uticaj na zimske vremenske uvjete u Sjevernoj Americi.
Evropski kontinent najvjerojatnije će imati ispodprosječne količine snijega, s izuzetkom Skandinavije gdje se očekuje povećana količina usljed niskog pritiska i strujanja vazduha. Analize pokazuju povećanje snijega u centralnoj i zapadnoj Evropi u poređenju sa septembarskim podacima. Za decembar se očekuje manje snijega nego inače, te se veća količina očekuje samo na sjeveru, posebno u sjevernoj Skandinaviji.
U januaru se očekuje smanjenje padavina u većem dijelu kontinenta, dok februar donosi nešto poboljšanje. Centralna i sjeverozapadna područja mogu očekivati veću količinu snijega. Smanjen potencijal za snijeg se prognozira za mart, osim za centralne, južne dijelove i daleki sjever, gdje se očekuje ranoproljetni snijeg. Sveukupno gledano, prognoze za zimu 2024/2025 ukazuju na raznolikost padavina u različitim dijelovima planete, uslovljene složenim meteorološkim faktorima.
Ukoliko se prognoze pokažu tačnim, zima 2024/2025 mogla bi donijeti izazove u određenim dijelovima svijeta, ali istovremeno pružiti priliku za uživanje u zimskim čarolijama za mnoge ljubitelje snijega. Važno je da svi budemo spremni i odgovorni u susretanju s potencijalnim vremenskim promjenama i da djelujemo sa pažnjom prema okolini i zajednici.
Čitajte Hypebih.ba i Hypetv.rs, koji je najbrži portal u Srbiji i regionu – sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vijestima.
BONUS VIDEO:
(hypebih.ba/A.B.)