OKTOBAR JE MESEC BORBE PROTIV RAKA: SEDAM GODINA ZAJEDNIČKE MISIJE LINDEX I KUPCI UDRUŽENI U BORBI PROTIV RAKA DOJKE
Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, sedmu godinu zaredom spaja modu i plemeniti cilj, u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji, koji su u protekloj 2020. godini obavili gotovo 150 hiljada pregleda. Do sada je donatorskim Lindex Pink kampanjama prikupljeno 6 miliona dinara kojima je učinjeno da se uslovi lečenja na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije poboljšaju: adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije, nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema.
“Društeno odgovorne kampanje poput Lindex Pink imaju pozitivan uticaj, jer kroz podizanje svesti žena o važnosti prevencije, dolazimo do većeg broja pregleda, a time je veći broj otkrivenih tumora u početnoj fazi, što ujedno znači i više spasenih života. Ono što je važno da žene znaju je, da je bolest izlečiva kada se otkrije u početnoj fazi.”, istakao je dr Srđan Nikolić, načelnik Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije.