calendar

Petak 22. Novembar, 2024

aktuelno ikonica Aktuelno
Ovo je poruka trudne Milice učesnicima rijalitija: Spominje i honorar IDE DO DISKVALIFIKACIJE: Jelena ZVJERSKI napala Aleksandru! Ona počela da JECA na sav glas! Luna Đogani razorena nakon njegove smrti: Posljednji put se oprostila slomljenog srca PONOVO PLJUŠTE KAZNE U RIJALITIJU! Hitna reakcija Velikog šefa – one su udarene po džepu! Osobe rođene u ova tri horoskopska znaka imaju veliko srce SKANDALČINA U RIJALITIJU: Takmičar nasrnuo na cimerku – obezbjeđenje ga odmah opkolilo (FOTO) Užas u tuzlanskoj školi: Zaposlenik dirao učenice i ulazio za njima u WC KVALIFIKACIJE ZA EUROBASKET “Zmajevi” poraženi od Hrvatske u Zagrebu: Susjedi ubacili čak 18 trojki Vlado Georgiev opljačkan u tržnom centru Mateja očajan nakon vijesti iz spoljnjeg svijeta: Novosti zbog kojih mu je prisjelo učestvovanje u rijalitiju Detalji koje niste znali o snimanju filma Titanik Slavna manekenka o ovisnosti o alkoholu: Razmišljala sam samo o … “MIONA NIJE DALA GASTOZU PITU! SVE TO RADI PRODUKCIJA!” Ša u D-castu šokira detaljima o kojima gledaoci rijalitija nisu svjesni! “NAJZDRAVIJI NAČIN SPAVANJA JE NA …” Spinalni hirurg dr. Krajinović EKSKLUZIVNO u emisiji “SADA I OVDJE” govori o tome šta je najučinkovitije za našu KIČMU! Zabranjeno pušenje uskoro prvi put nastupa u akustičnom izdanju Michael J. Fox o borbi sa Parkinsonovom bolešću: Humor mi pomaže da preživim

RODITELJSKA PAŽNJA Ovo trebaju pogledati svi oni koji objavljuju fotografije djece na društvenim mrežama

Objavio: RHT
21/07/2023 11:25 AM

Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana “sharentingom”, odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece.

Reklamna kampanja “ShareWithCare” (Dijelite s oprezom) prikazuje djevojčicu koja se pretvara u odraslu ženu zahvaljujući umjetnoj inteligenciji. Kampanja ima za cilj upozoriti i pozvati roditelje da ne objavljuju odnosno ne dijele fotografije i video snimke svoje djece na društvenim mrežama. Kada se jednom objave na internetu, slike, a često i drugi lični podaci, dostupni su u cijelom svijetu i bez ograničenja.

Kampanju je pokrenula kompanija “Deutsche Telekom” i objavljeni video postao je viralan, a upozorava na moguće posljedice tzv. “sharentinga”, odnosno dijeljenja snimaka djece od strane ponosnih roditelja. Video objavljen u sklopu kampanje “Deutsche Telekoma” pokazuje kako se pomoću umjetne inteligencije (AI) može lako manipulirati fotografijom djeteta. Te objave mogu dovesti do zlopotrebe odnosno krađe identiteta pa do dječje pornografije i do tzv. “deepfake” prijevara.

Priča o Elli, devetogodišnjoj djevojčici, predstavljena je kako bi se pokazale moguće negativne posljedice dijeljenja fotografija i video snimaka djece na internetu.

Slika 9-godišnje glumice, poslužila je kao osnova za slučaj. Uz pomoć najnovije AI tehnologije napravljen je deepfake djevojke. Deepfakeovi su videozapisi, slike ili čak zvukovi umjetno generirani strojnim učenjem.

Film inscenira i preuveličava društveni eksperiment koji se mogao dogoditi u istom obliku – jer je tehnologija za to danas odavno dostupna.

U videu pogledajte kako se “odrasla Ella” okreće iznenađenim roditeljima. Ona šalje upozorenje iz budućnosti i suočava majku i oca s posljedicama dijeljenja slika njihove djece na internetu.

Fotografije, video i audio snimci izmanipulirane zahvaljujući softwareu može modificirati ili rekonstruirati na izuzetno realistični način karakteristike i pokrete nekog lica ili tijela te vjerno oponašati određeni glas.

Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana “sharentingom”, odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece, prenosi Maxportal”.

BONUS VIDEO:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS