Sve veći broj se zbog bizarnog TikTok trenda kači na reklamni znak na pješačkom prijelazu kod Sarajevo City Centera, što predstavlja veliki sigurnosni rizik.

TikTok “Maui Wowie” dobio je naziv po istoimenoj pjesmi američkog repera Kida Cudija, koju je objavio 2008. godine. Oni koji se odluče na ovaj trend trebaju rukama zakačiti za reklamni znak ili nešto slično.
Sve više mladih u Sarajevu se kači na reklamni znak
Spomenutu društvenu mrežu preplavili su snimci mladih koji ovo rade. U jednom od snimaka vidi se kako reklamni znak, odnosno banderola, klizi prema dolje nakon što se djevojka zakačila na njega.
Osim toga što se kače na pješačkom prijelazu kod SCC-a, isto to rade na nekoliko drugih lokacija u gradu, uključujući reklamni znak kod marketa Crvena jabuka.
“Maui Wowie” je popularan i u zemljama regiona, kao i u svijetu, a pitanje je trenutka kada će zbog ovog trenda osvanuti tragična vijest da je neko poginuo.
I dok mladi stavljaju svoj život na kocku, Kid Cudi je ponosan što je baš njegova pjesma postala popularna na ovaj način.
“Ovo je mega! Debitujemo na 71. mjestu Billboard liste 17 godina kasnije. Ovo je pravi primjer bezvremenske muzike. Svim fanovima koji su ovo omogućili, volim vas. Samo naprijed, ljudi!”, kazao je.