McDonald’s napravio velike promjene na svojim hamburgerima
(Foto: Shutterstock)
Dosljednost je jedna od osnovnih karakteristika McDonald’sa koji ima oko 38.000 restorana širom svijeta, a na gotovo svim postoji jelovnik osnovnih artikala koji imaju isti ukus. Dakle, kada ovaj lanac brze hrane najavi promjene na svom najslavnijem hamburgeru, to je velika stvar.
Danas McDonald’s u odabranim gradovima plasira ono što naziva svojim “najboljim hamburgerima ikada”. Ažuriranje će utjecati na nekoliko ključnih McDonald’sovih artikala, uključujući Big Mac, McDouble, Cheeseburger, Double Cheeseburger i hamburger, u suštini cijelu njegovu klasičnu liniju hamburgera.
Prema saopštenju za javnost, McDonald’s navodi da će promjene uključivati:
- Mekša, jastučasta peciva koja su svježe tostirana do zlatno smeđe boje
- Savršeno otopljeni sir od kojeg ćete poželjeti da uživate u svakom komadu
- Sočniji, karamelizirani okus od dodavanja bijelog luka u pljeskavice dok su još na roštilju
- Još više omiljenog sosa, koji donosi još oštrije slatkoće u svakom Big Mac zalogaju
Prethodne “nadogradnje” McDonald’sovih glavnih proizvoda uključivale su korištenje samo svježe govedine u Quarter Pounder pljeskavicama i njihovo kuhanje po narudžbi.