calendar

Petak 22. Novembar, 2024

aktuelno ikonica Aktuelno
JELENA KRVNIČKI ISTUKLA IVANA! Nanijela mu teške tjelesne povrede! PRODUKCIJA NE REAGUJA Ronaldo ugostio najpopularnijeg youtubera svijeta Sita udarila na Miću i Kačavendu: Poručila im da to neće proći! “Ološ i …” Netflixov film ostavio sve u šoku: Priča jeziva i nevjerovatna “TIŠE DA ČUJEMO DROCU!” Voditelj UŽIVO U EMISIJI PONIŽAVA rijaliti učesnicu! Skandalozan video se dijeli mrežama Pojedini putevi u BiH potpuno zatvoreni zbog nevremena UČESNICA NA STUBU SRAMA ZBOG UDARA NA MAJČINSTVO! Svi učesnici u šoku – kolektivni haos u Bijeloj kući! Tifa: “Nisam imao moždani udar, niti mi je lijeva strana oduzeta” Zaludio obožavateljke: Bred Pit u raskopčanoj košulji pokazao mišiće ISPLIVAO EKSPLICITAN SNIMAK MAJE MARINKOVIĆ: Starleta bez stida pokazala G*UDI, muškarcima popadale VILICE! Porodična fotografija Nives Celzijus iznenadila javnost: Ovog puta je došlo do promjene “BRENA I CECA BI PRIJI IZVADILE OBA OKA” Skandalozne tvrdnje Ace Lukasa, pjevač žestoko udario na koleginice: “Kao voli snaju, a ustvari..:” Dr. ISAKOVIĆ, LJEKAR REKORDER Za mjesec i po dana loznički oftalmolog uradio oko 240 operacija katarakte i time prepolovio listu čekanja! GASTOZOV PRIJATELJ PROGOVORIO O ANĐELI ĐURIČIĆ! Ono što je rekao za nju mnoge će šokirati! Više ništa neće biti isto ANELI HOĆE DA BJEŽI IZ RIJALITIJA ZBOG JANJUŠA! Zaprijetila produkciji i sestrama: “Vidite da sam loše, a ne radite ništa” Enes Begović sa svojom ekipom odlazi iz Australije: Hvala do nekog novog druženja!

Kraj ‘divljeg zapada’ za influensere: Uvode se strožija pravila za kreatore sadržaja

Objavio: RHT
21/01/2024 11:00 AM

Kreatori sadržaja na društvenim mrežama u Italiji uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju svoj sadržaj na internetu, piše BBC.

Foto: Ilustracija


Aktivnosti tzv. influensera bi trebalo da budu pod nadzorom Italijanske uprave za komunikacije (AGCOM), navodi se u saopćenju.


Pravila će se u početku primjenjivati na kreatore sadržaja s više od milion pratilaca. 


– Dolazi kraj pravila divljeg zapada za influensere – rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella.


Istaknuti influenseri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti saradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese. 


Predložene smjernice također imaju za cilj zaštititi djecu i maloljetnike, s novim setom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju s brendom i vlastite komercijalne interese. Te kazne će biti u iznosu i do 250.000 eura.


AGCOM je u saopćenju rekao da će se njegove mjere odnositi na “komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti”.
 

U slučaju plasmana proizvoda, “influenseri su dužni navesti upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja”, navodi se u saopćenju.


Mnogi su odluku AGCOM-a povezali s nedavnim skandalom u koji je upletena glavna italijanska influenserica Chiara Ferragni – što je Lasorella opovrgnuo.


U decembru prošle godine Ferragni, koja ima gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, dobila je kaznu u iznosu od preko milion eura jer je tvrdila da će prodaja dizajnerskog ljubičastog božićnog kolača pomoći u finansiranju dječije bolnice u Torinu, a zapravo je proizvođač kolača dao novac bolnici nekoliko mjeseci prije lansiranja proizvoda.


U izjavi koju je ona objavila svojim pratiocima, ona je rekla da je napravila “grešku u dobroj vjeri… u namjeri da poveže komercijalnu aktivnost s dobrotvornom”.


Prošle sedmice, italijanska policija objavila je da će gospođica Ferragni biti formalno pod istragom zbog prevare u slučaju božićne torte.


U drugim evropskim zemljama prošle godine uvedena su stroža pravila za influensere.


Prošle godine su i druge evropske zemlje uvele strožija pravila za kreatore sadržaja na društvenim medijima. 


U junu 2023. godine, Francuska je donijela zakon prema kojem se influenseri mogu suočiti s kaznom zatvora ako se utvrdi da su prekršili nove propise o reklamiranju. To je bio prvi slučaj da je posao influensera zakonski definiran u Evropi.


U oktobru 2023., Evropska komisija najavila je da će pojačati nadzor nad poslovnim praksama i aktivnostima influensera, navodeći da će kreatori digitalnog sadržaja morati “slijediti poštenu komercijalnu praksu, a da njihovi pratioci imaju pravo na transparentne i pouzdane informacije”.

BONUS VIDEO:

Hypebih.ba/BBC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS