calendar

Subota 5. Oktobar, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
TRUDNA MILICA POSLALA JASNU PORUKU! Zapušila usta hejterima, donijela odluku! (FOTO) I dalje obustavljen saobraćaj od Jablanice prema Mostaru U EMISIJI PUŠTEN EKSPLICITNI SNIMAK SA RIJALITI UČESNICOM IZ KROFAKOVOG KREVETA! Stanislav je BRUTALNO ponizio “Ona je bila kratka afera, ništa više” S NJOM je PREVARIO djevojku Humanitarna organizacija “Pomozi.ba” objavila adrese punktova za prikupljanje pomoći u Sarajevu, Mostaru, Bihaću i Travniku Stravični detalji kataklizme u Jablanici: Među nastradalima i 29-godišnja trudnica Dnevni horoskop za 5. oktobar 2024: Rakovima se danas ne radi, Blizancima se smiješi nova ljubav Fato sve znam, prelaziš granice! Malo da skuham nešto, da me ne bi tračala Horor snimak sa društvenih mreža: Skočio sa balkona, sve je snimljeno (VIDEO) Filip Car: Šu*ci ako ste mislili da sam propao, varate se! Imam poruku za vas, mnogo sam dobar i ide me na svim poljima! Pokrenuta peticija: Sredstva za javni doček Nove godine u Sarajevu preusmjeriti ka poplavljenim područjima Jana navija za treću ženu: Treba nam neko da cijepa drva! Fatima ljutito izašla! Ispovijest Muhameda Begovića ledi krv u žilama: Sin je išao iza mene, odjednom ga je odnio veliki val Fatima napala udvarača! Halo, nisam ja tamo neka seljanka! Ja sam poznata i poštena! Apel sveštenika kod Jablanice: Trebaju nam voda i lijekovi SAMIR RAMOVIĆ ZBOG KOMPLIKACIJA PONOVO PRIMLJEN U BOLNICU! Konzilijum ljekara donio odluku! “Sljedeća dva mjeseca su kritična” REDITELJKA SUZANA PURKOVIĆ EKSKLUZIVNO OTKRILA DETALJE DRUGOG DIJELA FILMA O ACI LUKASU! “Njegov boravak na klinici, period njegovog liječenja…!”

Kraj ‘divljeg zapada’ za influensere: Uvode se strožija pravila za kreatore sadržaja

Objavio: RHT
21/01/2024 11:00 AM

Kreatori sadržaja na društvenim mrežama u Italiji uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju svoj sadržaj na internetu, piše BBC.

Foto: Ilustracija


Aktivnosti tzv. influensera bi trebalo da budu pod nadzorom Italijanske uprave za komunikacije (AGCOM), navodi se u saopćenju.


Pravila će se u početku primjenjivati na kreatore sadržaja s više od milion pratilaca. 


– Dolazi kraj pravila divljeg zapada za influensere – rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella.


Istaknuti influenseri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti saradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese. 


Predložene smjernice također imaju za cilj zaštititi djecu i maloljetnike, s novim setom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju s brendom i vlastite komercijalne interese. Te kazne će biti u iznosu i do 250.000 eura.


AGCOM je u saopćenju rekao da će se njegove mjere odnositi na “komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti”.
 

U slučaju plasmana proizvoda, “influenseri su dužni navesti upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja”, navodi se u saopćenju.


Mnogi su odluku AGCOM-a povezali s nedavnim skandalom u koji je upletena glavna italijanska influenserica Chiara Ferragni – što je Lasorella opovrgnuo.


U decembru prošle godine Ferragni, koja ima gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, dobila je kaznu u iznosu od preko milion eura jer je tvrdila da će prodaja dizajnerskog ljubičastog božićnog kolača pomoći u finansiranju dječije bolnice u Torinu, a zapravo je proizvođač kolača dao novac bolnici nekoliko mjeseci prije lansiranja proizvoda.


U izjavi koju je ona objavila svojim pratiocima, ona je rekla da je napravila “grešku u dobroj vjeri… u namjeri da poveže komercijalnu aktivnost s dobrotvornom”.


Prošle sedmice, italijanska policija objavila je da će gospođica Ferragni biti formalno pod istragom zbog prevare u slučaju božićne torte.


U drugim evropskim zemljama prošle godine uvedena su stroža pravila za influensere.


Prošle godine su i druge evropske zemlje uvele strožija pravila za kreatore sadržaja na društvenim medijima. 


U junu 2023. godine, Francuska je donijela zakon prema kojem se influenseri mogu suočiti s kaznom zatvora ako se utvrdi da su prekršili nove propise o reklamiranju. To je bio prvi slučaj da je posao influensera zakonski definiran u Evropi.


U oktobru 2023., Evropska komisija najavila je da će pojačati nadzor nad poslovnim praksama i aktivnostima influensera, navodeći da će kreatori digitalnog sadržaja morati “slijediti poštenu komercijalnu praksu, a da njihovi pratioci imaju pravo na transparentne i pouzdane informacije”.

BONUS VIDEO:

Hypebih.ba/BBC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS