DEGENERISANA UMETNOST: BALENCIAGA I DALJE MUDRO ĆUTI, DOK SVET NASTAVLJA DA BOJKOTUJE OVAJ BREND ZBOG PROMOVISANJA PEDOFILIJE
Španski brend Balenciaga i dalje perfidno ćuti. Po pitanju promovisanja pedofilije u poslednjoj reklamnoj kampanji, niko se ne izjašnjava. Tabaju put slave kako da se vrate na velika vrata, iako ih svet bojkotuje na sve moguće načine: od cepanja i kidanja garderobe s njihovim potpisom, bacanja u žubre i paljenje, pozivajući na odricanje od kupovine ovog brenda, promocijom heštega na mrežama „CancelBalenciaga“ u što većem broju, ali i obilaženjem radnji u kojima ismevaju radnike koji su ostali da dočekuju kupce kojih nema.
Narod je surov, a kako i ne bi kada je ovakav skandal u pitanju! Kada pogledamo Instagram nalog ovog modnog giganta, osim 14 miliona zalutalih pratilaca, ne postoji nijedna objava, a sasvim sigurno je da se ceo svet uejdinio i prijavljivao im iG profil, pa tako stoji samo jedna objava – jadno i bedno izvinjenje, koje sigurno nije dovoljno kada je pedofilija u pitanju. U obaveštenju stoji nešto ovako:
Balenciga će preduzeti određene radnje u cilju da učimo iz svojih grešaka.
Nove nadzorne instance:
1. Prepoznali smo potrebu da budemo bolji
2. U unutrašnjosti našeg sistema, imenovaćemo odgovornog za procenu prirode sadžaja, od koncepta do imovine, uključujući i stručnjaka za pravo.
3. Reorganizovali smo odeljak za javnost
4. Balenciaga je odlučio da ne povlači sudski spor jer želimo doprineti zaštiti dece
5. U Balenciagi se zalažemo za sigurnost dece i ne tolerišemo nikakvu vrstu nasilja niti poruke mržnje.
U potpisu je Cedric Charbit, predsednik i CEO brenda, a svetom kruži priča i da je muž glumice Selme Hajek jedan od najodgovornijih za celu novonastalu gungulu jer je „Balenciaga“ ćerka-firma kompanije „Kering“ čiji je izvršni direktor baš on – Fransoa – Anri Pino. No, to nije sve! Bizarnosti nema kraja! U vlasništvu iste kuće nalazi se i aukcijska kuća „Christie’s“, koja sadrži više umentičkih dela na prodaju sa figurama dece sa genitalijama umesto usta, plus kastrirane dece, odsečenih glava! Glumica Selma hajek i njen surpug se ne oglašavaju, p su ih Tviteraši prozvali, nazivajući ih raznim pogrdnim imenima, optužujući ih da su i sami akteri ove afere koja ne jenjava! Uzgred, izvinjenje Cedrica Charbita stavljeno je pre tri dana, isto i kada privatna poruka gruzijskog modnog dizajnera i kreativnog direktora koji se predstavlja kao Demna, i koji je napisao sledeće:
Lično se želim izviniti zbog pogrešnog umetničkog odabira koncepta za kampanju sa decom i preuzimam ličnu odgovornost. Bilo je neprimereno da deca promovišu predmete koji nemaju veze s njima. Koliko god ponekad želim da provociram svoje misli sa mojim radom, ne bih NIKAD namerno učinio tako nešto sa groznom temom kao što je zlostavljanje dece koje osuđujem. Moram da učim iz ovoga, slušam i sarađujem s organizacijama za zaštitu dece, kako bih mogao doprineti i pomoći ovoj užasnoj temi. Izvinjavam se svima koji su uvređeni vizualnim prikazima i Balenciaga je garantovala da će preuzeti odgovarajuće mere, ne samo kako bi se izbegle slične greške u budućnosti već i kako bismo preuzeli odgovornost u zaštiti dobrobiti dece na svaki mogući način.
S poštovanjem,
Demna.
I, šta ćemo sad? Ukoliko se ne učini nešto na globalnom nivou, ova afera mogla bi se brzo zaboraviti, a katastrofalno bi bilo dati vreme zaboravu, jer žrtve nepravde ovde su deca, a uznemirujuć sadržaj, bolest i zlo ne mogu proći tek tako!