Iako je “Crni petak” (Black Friday) širom svijeta poznat po velikim sniženjima i navali kupaca, u sarajevskim tržnim centrima posljednjeg radnog dana u ovoj sedmici nema potrošačke groznice.

Ekipa portala Radio Sarajevo obišla je “Aria Mall” i “Sarajevo City Center” kako bi provjerila kakva je trenutna situacija.
“Crni petak”
U “Aria Mallu” gotovo da nema gužve, a posjetioci se kreću uobičajenim ritmom, bez većeg interesa koji se tipično vezuje za ovaj dan.

S druge strane, SCC-e je nešto popunjeniji, ali daleko od pretrpanog. Vikendom se u ovom centru bilježi znatno veći broj posjetilaca, nego što je to slučaj večeras.

Iako “Crni petak” potiče iz Sjedinjenih Američkih Država i tradicionalno dolazi dan nakon američkog praznika Dana zahvalnosti, posljednjih godina postao je globalni fenomen. Popusti, posebne ponude i marketinške kampanje preuzeli su gotovo svi dijelovi svijeta – pa tako i Bosna i Hercegovina, gdje trgovci sve češće prate ovaj trend.
Ipak, barem prema današnjoj situaciji u glavnom gradu, čini se da sarajevski kupci nisu u potpunosti zahvaćeni potrošačkom euforijom “Crnog petka”. Možda će veće gužve tek uslijediti tokom vikenda, kada građani tradicionalno imaju više vremena za kupovinu i obilazak tržnih centara.
(Radio Sarajevo/hypebih.ba/G. Š.)