calendar

Petak 22. Novembar, 2024

Armani iskreno o poslovnom uspehu: Prvi restoran sam otvorio iz opklade!

Objavio: RHT
10/05/2022 2:35 PM

Ovaj nesuđeni lekar rođen 11. jula 1934. godine u Pjaćenci. Napustio je studije medicine radi posla u robnoj kući Rinascente gde je radio kao dekorater izloga i tada, u 24-oj godini je otkrio smisao za estetiku.

U modnu industriju je ušao početkom šezdesetih radeći u carstvu Nina Ceruttia, da bi svoj vlastiti brend pokrenuo 1974. godine.

Osamdesete su mu donele planetarni uspeh kada se proslavio elegantnim muškim odelima, a više nego dobar marketing mu je odradio Richard Gere u kultnom ostvarenju “Američki žigolo”. U isto vreme njegova ženska poslovna odela su postala must have za svaku damu sa Wall Streeta, jer nositi “Armani” odelo u vreme japijevske revolucije značilo je nositi moć.

Iz godine u godinu je proširivao svoje carstvo, te osim pret-a-porter linija “Giorgio Armani” i “Emporio Armani”, razvio je i prateće linije “Armani junior” i “Armani jeans”, a lansirao je i liniju kućnih aparata i nameštaja.

Sve što je dotakao, pretvarao bi u zlato, ali je tokom čitave karijere ostajao čvrsto na zemlji, bez ekscentričnih ispada kakvi bi mu, spram slave i pristajali.
Pred kraj dvadesetog veka, uplovio je u restoranski biznis. Nekima je to, opet, bilo čudno, ali ima li šta logičnije, nego da se Italijan, koji pritom, ima smisla za lepo, bavi – hranom.

-Mene vodi ideja o životu sa stilom. Bilo da se radi o odeći, umetnosti ili hrani. Sofisticirana jednostavnost je univerzalni simbol elegancije u bilo kom segmentu života, a hrana je svakako jedan od najvažnijih elemenata svakodnevnog života – objašnjava Armani čime se vodio kada je otvorio prvi restoran pod svojim imenom. Od tada, pa do danas otvorio ih je dvadeset, plus dva kluba i nekoliko hotela.

– Otvorio sam svoj prvi Emporio Armani Caffe & Ristorante u Parizu 1998. godine. Tadašnja ekonomska situacija u svetu nije išla u prilog toj ideji, ali sam znao šta želim. Kafe i restoran sam zamislio kao mesto gde ćete se moći odmoriti od kupovine, napraviti pauzu za kafu, lagani obrok… Najveći problem, ako to mogu tako nazvati, bilo je napraviti ambijent koji će u svakom segmentu i svakom uglu odisati brendom Armani.

To smo i uspeli, tako da se naši gosti osećaju kao da nisu ni izašli iz naše prodavnice, već samo imaju mogućnost da sa stilom uživaju u hrani i piću. Ipak, moram da priznam da sam se na ovaj poduhvat, delom, odlučio i zbog opklade sa prijateljem”, priča kreator kroz smeh.
Koliko je Armani bio vizionar, uveravamo se svakog dana, jer se danas tržni centri bez nekoliko desetina kafića i restorana ne mogu ni zamisliti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS