calendar

Petak 4. Oktobar, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
Horor snimak sa društvenih mreža: Skočio sa balkona, sve je snimljeno (VIDEO) Filip Car: Šu*ci ako ste mislili da sam propao, varate se! Imam poruku za vas, mnogo sam dobar i ide me na svim poljima! Pokrenuta peticija: Sredstva za javni doček Nove godine u Sarajevu preusmjeriti ka poplavljenim područjima Jana navija za treću ženu: Treba nam neko da cijepa drva! Fatima ljutito izašla! Ispovijest Muhameda Begovića ledi krv u žilama: Sin je išao iza mene, odjednom ga je odnio veliki val Fatima napala udvarača! Halo, nisam ja tamo neka seljanka! Ja sam poznata i poštena! Apel sveštenika kod Jablanice: Trebaju nam voda i lijekovi SAMIR RAMOVIĆ ZBOG KOMPLIKACIJA PONOVO PRIMLJEN U BOLNICU! Konzilijum ljekara donio odluku! “Sljedeća dva mjeseca su kritična” REDITELJKA SUZANA PURKOVIĆ EKSKLUZIVNO OTKRILA DETALJE DRUGOG DIJELA FILMA O ACI LUKASU! “Njegov boravak na klinici, period njegovog liječenja…!” Je li i kamenolom iznad Donje Jablanice doprinio katastrofi? Saša Mirković otkrio specijalne goste na Lukasovom koncertu u Ljubljani “POMOZIMO OVIM NESRETNIM LJUDIMA!” Asmin Durdžić uputio hitan apel nakon stravičnih poplava u Bosni i Hercegovini! (FOTO) Press konferencija povodom katastrofe: Vlada FBiH proglasila vanredno stanje Đelmo: “Spasili smo dječaka kojem su roditelji poginuli na licu mjesta, bio je pod podzidom” Ovo je snimak iz zraka poplavljenih područja: Ljudi se bore za živote Novinari se probili do Donje Jablanice: “Četrdeset ljudi se vodi kao nestalo”

EVO KAKO DA RASKINETE UGOVOR SA SBB-OM ZBOG UKIDANJA KANALA SA NACIONALNOM FREKVENCIJOM!

Objavio: RHT
26/10/2022 9:00 PM

Nacionalna organizacija potrošača i udruženja za zaštitu potrošača EFEKTIVA vam u nastavku nude najkonkretnije uputstvo kako kao korisnik SBB usluga možete da raskinete ugovor (i predete kod drugog operatera) bez plaćanja bilo kakvih penala.
Prvo i osnovno: korisnici imaju pravo da raskinu ugovor besplatno, bez plaćanja penala, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, član 170, ukoliko je kablovski operater ukinuo određenu uslugu ili promenio nešto iz opštih uslova potpisanog ugovora.

Foto: Printscreen

U slučaju SBB, iz ponude će biti izbačene dve popularne domaće TV stanice Prva i B92 i nema spora da će korisnici od 28.oktobra dobijati značajno drugačiju uslugu, pa da samim tim imaju pravo na besplatan raskid ugovora.

Korisnik ima rok od 30 dana za raskid ugovora bez ikakvih dodatnih troškova, a potrebno je da operateru podnesete pisanu molbu, tj, zahtev u pisanoj formi. Pisanu molbu za raskid ugovora možete odneti do najbliže poslovnice SBB, poslati e-mejlom ili preporučenom poštom, a možete je preuzeti ovde. U isto vreme, potrebno je da operateru vratite i tehničku opremu, koju ste dobili prilikom potpisivanja ugovora.

Kako upozoravaju iz udruženja potrošača, postoji ozbiljna mogućnost da će službenici kablovskog operatera pokušati da vas, srpski rečeno, prevare. Odnosno da vam, u odgovoru na navedenu pisanu molbu, daju lažne informacije kao objašnjenje zašto “nisu u stanju” da omoguće raskid ugovora bez plaćanja penala.

Foto: Printscreen

Šta god vam rekli kao razlog – to će biti neistina.

U reakciji na obaveštenje ili izjavu službenika da ne možete da besplatno raskinete ugovor, možete da im date sledeći odgovor:
Poštovani,
Hvala vam na dostavljenim informacijama. Svakako bi moja molba za raskid ugovora bez naplate novčanog iznosa i dalje ostala, razlog ću objasniti u nastavku. Obaveštenje o gašenju kanala Prva TV i B92 sa njihovim portfoliom kanala, koje bi trebalo da stupi na snagu 28.10.2022. godine, objavljeno je 19.10.2022., što je 9 dana pre najavljene izmene, a ne 30 dana. U obaveštenju nigde nisu spomenuta prava korisnika na raskid ugovora.
Kanali Prva TV i B92, ne samo da su kanali sa nacionalnom frekvencijom, nego su i jedni od najgledanijih kanala u mojoj porodici.
S obzirom na to da su nastupile izmene pod kojima se menja sadržaj paketa za koji sam zaključio ugovor br ________________ , i izmene nisu na moju korist, da ste propustili da obavestite, najmanje 30 dana unapred, o nameri da bitno promenite uslove pod kojim je ugovor zaključen, što uključuje i ponudu programske šeme na osnovu koje sam se opredelio za ______ paket i da vaše obaveštenje nije sadržalo pouku o pravu na raskid zbog bitne promene uslova pod kojima je ugovor zaključen, molim da mi omogućite raskid bez obaveze plaćanja penala, a na šta imam pravo po Zakonu o zaštiti potrošača.
Član 107 Zakona o elektronskim komuikacijama glasi: ’Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima’.
Pozdrav,
(ime i prezime)

Ovaj odgovor, od reči do reči napisan, možete slobodno da koristite i pošaljete SBB-u ako vas, kao odgovor na pisanu molbu za raskid ugovora bez plaćanja penala, obaveste da nemate to pravo.

Ako korisnik iz SBB dobije negativan odgovor na zahtev za raskid ugovora bez plaćanja penala, zakon je predvideo zaštitu prava tako što ćete podneti primedbu na postupanje tog kablovskog operatera RATEL-u i Tržišnoj inspekciji Ministarstva trgovine.

To možete učiniti preporučenim pismom ili na mejl adrese: ratel@ratel.rs i info@inspektor.gov.rs ili preko sajta mtt.gov.rs/#kontakt popunjavanjem kontaktne forme.

BONUS VIDEO:

hypebih.ba

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS