calendar

Petak 4. Oktobar, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
Horor snimak sa društvenih mreža: Skočio sa balkona, sve je snimljeno (VIDEO) Filip Car: Šu*ci ako ste mislili da sam propao, varate se! Imam poruku za vas, mnogo sam dobar i ide me na svim poljima! Pokrenuta peticija: Sredstva za javni doček Nove godine u Sarajevu preusmjeriti ka poplavljenim područjima Jana navija za treću ženu: Treba nam neko da cijepa drva! Fatima ljutito izašla! Ispovijest Muhameda Begovića ledi krv u žilama: Sin je išao iza mene, odjednom ga je odnio veliki val Fatima napala udvarača! Halo, nisam ja tamo neka seljanka! Ja sam poznata i poštena! Apel sveštenika kod Jablanice: Trebaju nam voda i lijekovi SAMIR RAMOVIĆ ZBOG KOMPLIKACIJA PONOVO PRIMLJEN U BOLNICU! Konzilijum ljekara donio odluku! “Sljedeća dva mjeseca su kritična” REDITELJKA SUZANA PURKOVIĆ EKSKLUZIVNO OTKRILA DETALJE DRUGOG DIJELA FILMA O ACI LUKASU! “Njegov boravak na klinici, period njegovog liječenja…!” Je li i kamenolom iznad Donje Jablanice doprinio katastrofi? Saša Mirković otkrio specijalne goste na Lukasovom koncertu u Ljubljani “POMOZIMO OVIM NESRETNIM LJUDIMA!” Asmin Durdžić uputio hitan apel nakon stravičnih poplava u Bosni i Hercegovini! (FOTO) Press konferencija povodom katastrofe: Vlada FBiH proglasila vanredno stanje Đelmo: “Spasili smo dječaka kojem su roditelji poginuli na licu mjesta, bio je pod podzidom” Ovo je snimak iz zraka poplavljenih područja: Ljudi se bore za živote Novinari se probili do Donje Jablanice: “Četrdeset ljudi se vodi kao nestalo”

TEMA NEDELJE: Javni nastup – zašto mora biti uverljiv i na šta govornik mora da se fokusira

Objavio: RHT
19/06/2022 11:00 AM

Javni nastup uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg javnog nastupa prenošenje informacija, zbog toga što govornik uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.

hypebih.ba
Efikasan javni nastup se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog nastupa prenošenje informacije. To znači da se govornik nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku. Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce.
Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca. Znanje konkretno se odnosi na poznavanje materije i srž teme o kojoj se priča.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS