Anketa provedena na hiljadu parova otkrila je da trećina ljudi osjeća manju privlačnost prema partneru kada je njihov životni prostor u haosu

Koliko puta ste rekli partneru da pokupi čarape s poda ili da konačno prebaci veš u korpu? Ako mislite da je to sitnica, novo istraživanje pokazuje da je upravo nered jedan od glavnih razloga zašto ljubavni žar može da se ugasi brže nego što mislite.
Navika gora od prevare! Jedan od glavnih razloga raskida!
Nered i privlačnost
Anketa provedena na hiljadu parova otkrila je da trećina ljudi osjeća manju privlačnost prema partneru kada je njihov životni prostor u haosu.
Čak 61 posto ispitanih priznalo je da gomile odjeće, sudovi i nered uopće dovode do redovnih svađa. Žene se češće žale na neurednost (62 posto) u poređenju s muškarcima (50 posto), ali i jedni i drugi priznaju da često sami završe poslove kako bi izbjegli konflikt.
Problem
Rezultati istraživanja pokazuju da nered u kući ne znači samo „malo prašine“ – već ozbiljan test za odnos. Gotovo 70 posto partnera čuva garderobu koja im odavno ne pristaje, dok petina ispitanih priznaje da hodaju po kući u „vanjskoj“ odjeći, čak i kada legnu na krevet.
Neurednost ne izaziva samo tenzije, već i tajne sabotaže – gotovo 40 posto ljudi priznalo je da je bacilo stvari partnera bez njegovog znanja, a neki su ih čak „slučajno“ lomili da bi ih se riješili.
Ubica ljubavi
Ne radi se samo o postojećim vezama. Blizu 25 posto ispitanika izjavilo je da nisu željeli nastaviti viđanje s nekim nakon što su vidjeli njegov stan u haotičnom stanju.
Za mlađe generacije, taj broj je još viši – čak 38 posto pripadnika Gen Z grupe priznaje da im je „rasturen“ stan uništio želju za romansom.
Čistoća kao afrodizijak
Zanimljivo je da su učesnici istraživanja otkrili i potpuno suprotan efekt: više od polovine smatra da je partner koji se “lati” usisivača ili sudopere – izuzetno privlačan.
Psiholozi objašnjavaju da je razlog jednostavan – dijeljenje obaveza uliva osjećaj sigurnosti i ravnoteže, što dodatno jača emocionalnu i fizičku povezanost.
(Avaz.ba/Hypebih.ba/A.Hu.)