Bajern novog Milera traži uz pomoć vještačke inteligencije
Bajern novog Milera traži uz pomoć vještačke inteligencije
Velika karijera Bajernovog majstora Tomasa Milera polako se bliži kraju, a Bavarci već planiraju da pronađu zamjenu…
Bajern novog Milera traži uz pomoć vještačke inteligencije
I to uz pomoć vještačke inteligencije.
Šef IT sektora bavarskog giganta Mihael Fihtner kaže da tehnologija može da pomogne pri identifikovanju budućih fudbalskih zvijezda, ali da je to još u povoju.
“Vještačka inteligencija je, na primjer, već primjenjiva u skautingu pri procjeni sklonosti igrača povredama. Time smo se već intenzivno zabavljali u prošloj sezoni”, rekao je na jednom kongresu u Minhenu.
Nove alatke, međutim, mogu da učestvuju i u prepoznavanju osobina, pa i da predlože kandidate na pitanje: “Koji mladi igrač može da postane novi Tomas Miler?”
Inače, dodao je Fihtner, mnogostruki osvajač Bundeslige sebe ne vidi kako se za pažnju i značaj nadmeće sa domaćom konkurencijom. ”
Ne strahujemo da će današnji navijač Bajerna sjutra postati navijač Bajera iz Leverkuzena. Brine nas da ne izgubimo značaj, pa da naš navijač interes ne prebaci na, recimo, američki fudbal ili na Tejlor Svift.”
Čitajte i ZOLA SLAVI DOK MILJANA PREKIDA TRUDNOĆU: Šokantno oglašavanje nakon skandalozne odluke (FOTO)
Bivši učesnik rijalitija Marko Janjušević Janjuš nedavno je stavio tačku na svoju rijaliti-karijeru i ponovo otvorio bar u Njemačkoj. Lokal je nazvao po svojoj kćerki Kruni.
ZOLA SLAVI DOK MILJANA PREKIDA TRUDNOĆU
Janjuš je odlučio da angažuje usluge svog prijatelja Lazara Čolića Zole, koji se bavi di-džejingom.
Tim povodom bivši učesnik rijalitija oglasio se na društvenoj mreži Instagram. Tamo je pozvao sve fanove rijalitija da dođu i provesele se uz Zolu.
– Velika mi je želja bila da Zolu vratim na pravi put i da se bavi onim što najbolje radi… A znam da radi odlično… Rezervišite mjesto na vrijeme, stiže veliki Zolander, princ Dervente i nesuđeni zet Niša… – napisao je Janjušević putem storija na društvenoj mreži Instagram.
BONUS VIDEO:
Hypebih.ba/cdm.me/A.H.