calendar

Utorak 20. Maj, 2025

aktuelno ikonica Aktuelno
“NEZVANIČNI IZVORI KAŽU DA SU I POPOVIĆU POPUCALI PRSTI NA NOGAMA KADA ME JE ŠUTIRAO” Mirković otkrio nove detalje o STRAVIČNOM DOGAĐAJU ZA KOJI JE KRIV VELIBOR POPOVIĆ! Morala da reaguje: Goca postrojila takmičare, Terza i Aneli ponovo u suk*bu HITNA REAKCIJA PRODUKCIJE! PRIJETNJA IZBACIVANJEM IZ BIJELE KUĆE! Ovo se još nije desilo u rijalitiju! “PODNIJETE SU KRIVIČNE PRIJAVE PROTIV PEJOVIĆA I CECE ZBOG PODSTREKIVANJA…” Saša Mirković razotkrio POLA ESTRADE zbog saradnje sa Popom, evo šta mu je rekla Marina Visković: “On je L*D ČOVJEK…” SAŠA MIRKOVIĆ ODRŽAO PRES KONFERENCIJU POVODOM POKUŠAJA UBI*TVA OD STRANE VELIBORA POPOVIĆA! Saša Mirković poslao snažnu poruku! Direktor Hype imperije otkrio sve detalje! Predivan vrt uz minimalan trud: Haotično vrtlarenje spas je za sve koji nemaju vremena Upravo u rijaliti stigla ONA – u 2 popodne realizovana ideja produkcije, Terza se sledio, jer se odmah ostrvila na njega! Zaprij*tio joj kao nikad: Sanja predložila Marku da bude sa Aneli, on promijenio sve boje Nemaju mira: Aneli i Luka u novom suk*bu, on joj slom*o još jedne naočale Činjenice o bojama: Od jedne ogladnite, a druga može da vam spasi život Ne vjeruje šta ju je snašlo: Teodora ostala u šoku zbog Bebicinog prebacivanja, zamjera joj OVU STVAR Gastoz ne zna šta mu se sprema: Večeras će Šimanovci biti bogatiji za OVU plavušu – nakon haosa od sinoć, dogovoren je njen angažman! Morbidn*stima nikad kraja: Kačavenda demol*rala Marka žest*kim uvr*dama, on umalo kren*o na nju! OD GUŽVE SE NE VIDI PRST PRED OKOM! Drugi dan audicije za “HYPE ZVEZDE” – krenuo lom na Sajmu! (FOTO) Veza na tankom ledu: Sanja i Marko popucali po šavovima, više ne mogu da sakriju svoje probleme!

Kraj ‘divljeg zapada’ za influensere: Uvode se strožija pravila za kreatore sadržaja

Objavio: RHT
21/01/2024 11:00 AM

Kreatori sadržaja na društvenim mrežama u Italiji uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju svoj sadržaj na internetu, piše BBC.

Foto: Ilustracija


Aktivnosti tzv. influensera bi trebalo da budu pod nadzorom Italijanske uprave za komunikacije (AGCOM), navodi se u saopćenju.


Pravila će se u početku primjenjivati na kreatore sadržaja s više od milion pratilaca. 


– Dolazi kraj pravila divljeg zapada za influensere – rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella.


Istaknuti influenseri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti saradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese. 


Predložene smjernice također imaju za cilj zaštititi djecu i maloljetnike, s novim setom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju s brendom i vlastite komercijalne interese. Te kazne će biti u iznosu i do 250.000 eura.


AGCOM je u saopćenju rekao da će se njegove mjere odnositi na “komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti”.
 

U slučaju plasmana proizvoda, “influenseri su dužni navesti upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja”, navodi se u saopćenju.


Mnogi su odluku AGCOM-a povezali s nedavnim skandalom u koji je upletena glavna italijanska influenserica Chiara Ferragni – što je Lasorella opovrgnuo.


U decembru prošle godine Ferragni, koja ima gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, dobila je kaznu u iznosu od preko milion eura jer je tvrdila da će prodaja dizajnerskog ljubičastog božićnog kolača pomoći u finansiranju dječije bolnice u Torinu, a zapravo je proizvođač kolača dao novac bolnici nekoliko mjeseci prije lansiranja proizvoda.


U izjavi koju je ona objavila svojim pratiocima, ona je rekla da je napravila “grešku u dobroj vjeri… u namjeri da poveže komercijalnu aktivnost s dobrotvornom”.


Prošle sedmice, italijanska policija objavila je da će gospođica Ferragni biti formalno pod istragom zbog prevare u slučaju božićne torte.


U drugim evropskim zemljama prošle godine uvedena su stroža pravila za influensere.


Prošle godine su i druge evropske zemlje uvele strožija pravila za kreatore sadržaja na društvenim medijima. 


U junu 2023. godine, Francuska je donijela zakon prema kojem se influenseri mogu suočiti s kaznom zatvora ako se utvrdi da su prekršili nove propise o reklamiranju. To je bio prvi slučaj da je posao influensera zakonski definiran u Evropi.


U oktobru 2023., Evropska komisija najavila je da će pojačati nadzor nad poslovnim praksama i aktivnostima influensera, navodeći da će kreatori digitalnog sadržaja morati “slijediti poštenu komercijalnu praksu, a da njihovi pratioci imaju pravo na transparentne i pouzdane informacije”.

BONUS VIDEO:

Hypebih.ba/BBC

Ostavite komentar

Obavezna polja su označena sa * Vaša adresa neće biti vidljiva drugim korisnicima.

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS