calendar

Subota 6. Jul, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
SLAVICA SKVAJER EKSKLUZIVNO U “SADA I OVDE” Trener i edukator za NLP i lični razvoj otkriva kako da prevaziđemo samoograničenja! DANIJELA DIMITROVSKA SE SKINULA SA DEČKOM! Jevrem pokazao isklesane trbušnjake, manekenka u vrelom izdanju! Sofia Vergara iza sebe ima dva razvoda, sada je našla sreću: Ovo su sve njene ljubavi Veliki ulov carinika na prelazu Stara Gradiška: I oni ostali u šoku STRAVIČNO! Kćerka (20) holivudskog glumca pronađena mrtva u stanu RAZVODE SE JELENA I IVAN MARINKOVIĆ?! Ona uhvaćena u prevari sa ovim učesnikom, SKANDAL PRED KRAJ RIJALITIJA! LUNA ĐOGANI POTVRDILA SRETNE VIJESTI! Ovo su svi čekali, sve objavljeno javno: Poslije toliko godina, opet… PORODILA SE TAMARA DRAGIČEVIĆ Glumica na svijet donijela sina, ovo su detalji ”SVE JE TO DOGOVOR” ŠOKANTNO! Marija Kulić RASKRINKALA TAJNI PLAN Ivana i Jelene: “To su smislili da zarade pare” ŠOK NAD ŠOKOVIMA! Nećete vjerovati KOLIKO novca je Iva Grgurić pukla na estetske operacije da bi promijenila LIČNI OPIS (VIDEO) MILE KITIĆ IMAO INTIMNE ODNOSE ZA PARE Pjevač sve priznao: Za noć mi je platila 7.000 eura Imitirao i provocirao Novaka, pa dobio životnu lekciju: Razbjesnio Đokovića, zato sad šuti kao zaliven! Tužna životna priča junaka Eura: Živio na ulici i bio gladan JELENA PREVARILA IVANA MARINKOVIĆA?! Bila intimna sa cimerom, razvod u najavi! JOŠ JEDNA ŽURKA ZA PAMĆENJE! Aca Lukas dokazao zašto je kralj svog zanata! Bit će izdvojeno gotovo 100.000 KM: Grad Sarajevo nabavlja Ćiru od pedofila?!

Kraj ‘divljeg zapada’ za influensere: Uvode se strožija pravila za kreatore sadržaja

Objavio: RHT
21/01/2024 11:00 AM

Kreatori sadržaja na društvenim mrežama u Italiji uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju svoj sadržaj na internetu, piše BBC.

Foto: Ilustracija


Aktivnosti tzv. influensera bi trebalo da budu pod nadzorom Italijanske uprave za komunikacije (AGCOM), navodi se u saopćenju.


Pravila će se u početku primjenjivati na kreatore sadržaja s više od milion pratilaca. 


– Dolazi kraj pravila divljeg zapada za influensere – rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella.


Istaknuti influenseri suočit će se s pozamašnim kaznama ako ne uspiju jasno označiti saradnju brendova ili otkriti svoje komercijalne interese. 


Predložene smjernice također imaju za cilj zaštititi djecu i maloljetnike, s novim setom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju s brendom i vlastite komercijalne interese. Te kazne će biti u iznosu i do 250.000 eura.


AGCOM je u saopćenju rekao da će se njegove mjere odnositi na “komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti”.
 

U slučaju plasmana proizvoda, “influenseri su dužni navesti upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja”, navodi se u saopćenju.


Mnogi su odluku AGCOM-a povezali s nedavnim skandalom u koji je upletena glavna italijanska influenserica Chiara Ferragni – što je Lasorella opovrgnuo.


U decembru prošle godine Ferragni, koja ima gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, dobila je kaznu u iznosu od preko milion eura jer je tvrdila da će prodaja dizajnerskog ljubičastog božićnog kolača pomoći u finansiranju dječije bolnice u Torinu, a zapravo je proizvođač kolača dao novac bolnici nekoliko mjeseci prije lansiranja proizvoda.


U izjavi koju je ona objavila svojim pratiocima, ona je rekla da je napravila “grešku u dobroj vjeri… u namjeri da poveže komercijalnu aktivnost s dobrotvornom”.


Prošle sedmice, italijanska policija objavila je da će gospođica Ferragni biti formalno pod istragom zbog prevare u slučaju božićne torte.


U drugim evropskim zemljama prošle godine uvedena su stroža pravila za influensere.


Prošle godine su i druge evropske zemlje uvele strožija pravila za kreatore sadržaja na društvenim medijima. 


U junu 2023. godine, Francuska je donijela zakon prema kojem se influenseri mogu suočiti s kaznom zatvora ako se utvrdi da su prekršili nove propise o reklamiranju. To je bio prvi slučaj da je posao influensera zakonski definiran u Evropi.


U oktobru 2023., Evropska komisija najavila je da će pojačati nadzor nad poslovnim praksama i aktivnostima influensera, navodeći da će kreatori digitalnog sadržaja morati “slijediti poštenu komercijalnu praksu, a da njihovi pratioci imaju pravo na transparentne i pouzdane informacije”.

BONUS VIDEO:

Hypebih.ba/BBC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS