calendar

Petak 22. Novembar, 2024

aktuelno ikonica Aktuelno
Ovo je poruka trudne Milice učesnicima rijalitija: Spominje i honorar IDE DO DISKVALIFIKACIJE: Jelena ZVJERSKI napala Aleksandru! Ona počela da JECA na sav glas! Luna Đogani razorena nakon njegove smrti: Posljednji put se oprostila slomljenog srca PONOVO PLJUŠTE KAZNE U RIJALITIJU! Hitna reakcija Velikog šefa – one su udarene po džepu! Osobe rođene u ova tri horoskopska znaka imaju veliko srce SKANDALČINA U RIJALITIJU: Takmičar nasrnuo na cimerku – obezbjeđenje ga odmah opkolilo (FOTO) Užas u tuzlanskoj školi: Zaposlenik dirao učenice i ulazio za njima u WC KVALIFIKACIJE ZA EUROBASKET “Zmajevi” poraženi od Hrvatske u Zagrebu: Susjedi ubacili čak 18 trojki Vlado Georgiev opljačkan u tržnom centru Mateja očajan nakon vijesti iz spoljnjeg svijeta: Novosti zbog kojih mu je prisjelo učestvovanje u rijalitiju Detalji koje niste znali o snimanju filma Titanik Slavna manekenka o ovisnosti o alkoholu: Razmišljala sam samo o … “MIONA NIJE DALA GASTOZU PITU! SVE TO RADI PRODUKCIJA!” Ša u D-castu šokira detaljima o kojima gledaoci rijalitija nisu svjesni! “NAJZDRAVIJI NAČIN SPAVANJA JE NA …” Spinalni hirurg dr. Krajinović EKSKLUZIVNO u emisiji “SADA I OVDJE” govori o tome šta je najučinkovitije za našu KIČMU! Zabranjeno pušenje uskoro prvi put nastupa u akustičnom izdanju Michael J. Fox o borbi sa Parkinsonovom bolešću: Humor mi pomaže da preživim

FEJSBUK ODLAZI U ISTORIJU!? Pozdravite se sa plavom mrežom!

Objavio: RHT
21/10/2021 8:30 AM

Društvena mreža Fejsbuk planira da promeni ime iduće sedmice i da poslovanje nastavi pod novim brendom koji će odražavati fokus kompanije na izgradnju metaverzuma, objavio je portal Verdž (Verge) pozivajući se na izvor koji je direktno upoznat s tim planovima.

Foto:Pintscreen

Izvršni direktor Fejsbuka Mark Zakerberg namerava da govori o rebrendiranju na godišnjoj konferenciji kompanije “Konekt” 28. oktobra, ali bi plan mogao da bude objavljen i ranije, navodi Verdž, a prenosi Rojters.

Metaverzum se odnosi na svet virtuelnog okruženja, kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a izraz može da se odnosi na digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti nalikuje realnom životu.

Rebrendiranjem će Fejsbukova aplikacija za društvenu mrežu biti verovatno pozicionirana kao jedan od mnogih proizvoda u okviru matične kompanije, pod čijom kontrolom će biti i grupe poput Instagrama, Vocapa, Okulusa i druge, dodaje Verdž.

Iz Fejsbuka su rekli da ne žele da komentarišu glasine ili spekulacije.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS